Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Захист корпусів

Розпилення відбувається за рахунок перетворення потенційної енергії фарби, що перебуває під високим тиском, у кінетичну" енергію при виході її в атмосферу. Поки фарба перебуває в системі під високим тиском, розчинник не перетворюється в пару. При виході фарби із сопла тиск падає до атмосферного й розчинники миттєво випаровуються, тому що процес супроводжується значним розширенням, що сприяє роздрібненню фарби.

Для фарбування корпусів судів і надбудов способом безповітряного розпилу фарби створений апарат з насосом АБР-1 . При роботі одним краскораспылителем продуктивність апарата 200-250 м2/ч. Робочий тиск розпилу лакофарбового матеріалу - 100-120 кгс/див2. Робочий тиск повітря для роботи пневмо-привода - 4-5 кгс/див2. Ширина факела розпилення залежить від типу сопла й становить 150-450 мм. Маса апарата без фарби - 33 кг.

Основними вузлами апарата є насос високого тиску, краскораспылитель, шланг із фторопласта, пневмо-мішалка, пневмо-привод насоса, бак для фарби, приладова панель. При включенні пневмо-привода плунжер насоса високого тиску робить зворотно-поступальний рух. При ході плунжера нагору фарба з бачка через сітчастий фільтр і всмоктувальний клапан засмоктується в нижню порожнину циліндра високого тиску.

При ході плунжера долілиць всмоктувальний клапан закривається, відкривається клапан у корпусі плунжера й фарба перепускається у верхню порожнину циліндра насоса. При зворотному ході плунжера нагору ця частина фарби стискується й під високим тиском подається по шлангу до краскораспылителю.

Одночасно через всмоктувальний клапан засмоктується в нижню порожнину циліндра нова порція фарби й т.д. При натисканні курка краскораспылителя фарба, проходячи через; сопло, викидається в атмосферу, образуя барвистий факел. При включенні на приладовій панелі пневмо-турбинки в бачку відбувається перемішування лакофарбового матеріалу.

Для фарбування судів, що перебувають на акваторії судноремонтного підприємства, розроблена конструкція переносного апарата безповітряного розпилу фарби з електроприводом. Застосування апаратів безповітряного розпилу вимагає більше тонкого млива лакофарбового матеріалу. Частки пігменту у фарбі Повинні бути не більше 20 напівтемних, що можна одержати в кульових млинах.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009