Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Захист корпусів
Пневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів судна

Фарбування корпусів судів пульверизаторами повітряного розпилу не завжди дає позитивні результати. Принцип пульверизационной фарбування полягає в тім, що фарба з резервуара за допомогою стисненого повітря подається через шланг у пульверизатор і їм розпорошується.

Підведення повітря в більшості апаратів зроблений так, що частина повітря надходить у головку пульверизатора, де змішується з фарбою, подрібнює її й захоплює за собою, а інша частина повітря давить на поверхню фарби, забезпечуючи подачу її в пульверизатор. Стиснене повітря, одержуваний з повітророзподільної мережі, містить велика кількість водяних пар, які в момент розширення й пов'язаного із цим охолодження конденсуються у вигляді туману.

Тому фарба, що попадає на офарблюється поверхность, що, обшивання корпуса, уже не має свого первісного состава, а представляє скоріше емульсію фарби й води. Тому що в цій емульсії, як і в будь-який іншій, частки води й розчинника взаємна обволікають один одного, те ні вода, ні розчинник не можуть нормально випаровуватися.

У результаті така суміш через кілька годин після її нанесення залишається сирий і має погану адгезію з металом. Недоліки повітряного розпилу фарби привели до виводу, що перший шар фарби - ґрунтувальне покриття - необхідно наносити кистю, а наступні шари - пульверизационным способом, тому що цим досягається значне збільшення продуктивності праці.

Крім зазначених недоліків, необхідно також ураховувати, що при повітряному розпилі фарби виходить більша питома витрата лакофарбового матеріалу (приблизно на 35-30% більше, чем. при фарбуванні кистями) і створюються більше тяжкі умови праці через насичення повітря дрібним туманом фарби. Безповітряне розпилення фарби. Недоліки, викликувані застосуванням стисненого повітря для розпилення фарб, привели до спроб розпорошувати за допомогою тиску, створюваного насосом.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009