Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Заміна підлог і ленолиума

Надбудови, надводну частину корпусів і приміщення судів внутрішнього плавання ґрунтують в 1 шар і офарблюють в 2 шари, а на судах змішаного плавання наносять 2 шари ґрунтовки й 3 шари фарби, крім приміщень, у яких схеми фарбування для судів внутрішнього й змішаного плавання однакові. Алюмінієві конструкції попередньо ґрунтують фосфатирующими ґрунтовками. На судах змішаного плавання підводну частину корпуса після фарбування антикорозійною фарбою покривають додатково в 1-2 шару спеціальною необростаючою фарбою.

Лакофарбові покриття наносять волосяний або валиковой кистю, пневматичним і безповітряним розпиленням. У суднобудуванні офарблюють кистю в тих випадках, коли розпилення економічно неефективно або неможливо: конструкції з важкодоступними місцями, дрібні деталі, монтажні стики зсередини й зовні, а також якщо поверхні не були пофарбовані в секціях (цистерни, междудонные простору).

Більшість суднових фарбувальних матеріалів наносять пневматичним і безповітряним розпиленням. Виключення становлять токсичні фарби: свинцеві (сурик свинцевий), що не обростають, поліуретанові й деякі спеціальні фарби. Офарблюють у першу чергу поверхня з боку набору в секціях, що виключає до 90% фарбувальних робіт усередині корпуса після його зварювання. Підводну частину корпуса й пояс змінної ватерлінії офарблюють, як правило, перед спуском судів на воду.

Надбудови, палуби й приміщення офарблюють після закінчення всіх монтажних, обстроечных і опоряджувальних робіт. Фарбувальні матеріали наносять тонким шаром, тому що при збільшенні товщини шарів у покриттях зростають внутрішні напруження, знижується їхня міцність і адгезія. Оптимальні умови для фарбування- температура повітря від 15 до 30° С; відносна вологість повітря не більше 70%.

При негативній температурі наносять в основному й этинолевовиниловые фарбувальні матеріали, тому що їх отверждение йде за рахунок випару розчинників. Ґрунтувальний шар на зовнішніх поверхнях надбудов і надводної частини корпусів перекривають фарбою не пізніше чим через 3 сут, а в приміщеннях або усередині секцій - не пізніше 15 сут. Завищення строку сушіння шару ґрунтовок приводить до різкого зниження адгезії фарб (особливо пентафталевых, гліфталевих,) і довговічності покриттів.

Використання спеціальних добавок у фарбувальні матеріали дозволяє наносити фарби на вологі поверхні. Як такі добавки використовують поверхнево-активні речовини, наприклад хлорид АБДМ амонію або інгібітор ИП-1. Ці добавки вводять у кількості 0,5-1,5% від маси матеріалу. Фарби з добавкою поверхнево-активних речовин наносять тільки кистю

Техніка безпеки при оздоблювальних, забудованих і фарбувальних роботах: При обробці й нанесенні матеріалів і покриттів виділяються різні токсичні й пожароопасные речовини: розчинники, пластифікатори, пил, пігменти, наповнювачі й т.д. Наприклад, при нанесенні фарб виділяється велика кількість шкідливих для людей розчинників.

При розкрої й монтажі деяких ізоляційних матеріалів (скловолокно, піноскло, шлаковата) виділяються у вигляді пилу волокна цих матеріалів. Вчасно виготовлення клеїв і мастик у повітрі розпорошуються цемент, азбест, сухі пігменти, тальк. Особливо шкідливими є азбестовий пил, свинцеві й хромові пігменти, деякі отвердители й розчинники.

Тому працюючим необхідно дотримувати комплексу вимог: працювати в засобах індивідуального захисту органів подиху й зори; готувати матеріали тільки в спеціальних приміщеннях, обладнаних вентиляційною системою; матеріали готовити в спеціальних герметично, що закриваються бачках, з механічними мішалками; застосовувати для захисту шкіри рук, особи й шиї спеціальні профілактичні мазі й пасти; не допускати сполучення робіт зі зварювання й газового різання конструкцій з їхнім фарбуванням і обклеюванням

Зберігати матеріали тільки в спеціальних приміщеннях; не допускати паління й прийом їжі до періоду нанесення покриттів, що виділяють органічні розчинники; застосовувати спеціальні вибухобезпечні вентиляційні установки й переносні світильники напругою не більше 12 У; всі відходи матеріалів варто забирати з робочого місця. При виділенні в повітря пилоподібних речовин робітники повинні застосовувати сафатко респіратори Ф-62Ш, В-2ДО, "Пелюсток" і ін.

Для захисту органів подиху від розчинників застосовують протигазові респіратори РУ-60 а також ізолюючі шлангові протигази ПШ-2-57. Вентиляція приміщень повинна бути розрахована таким чином, щоб шкідливі речовини не перевищували гранично припустимі сани тарних норм або вибухобезпечних концентрацій
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009