Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Заміна підлог і ленолиума

Суднові лакофарбові матеріали повинні: мати гарну здатніість, що криє, тобто наноситися на будь-які поверхні без зниження захисної здатності й довговічності й швидко висихати при будь-якій температурі; бути простими у вживанні, тобто здатними до нанесення всіма способами; мати мінімальну токсичність і пожаро-безпекою в процесі готування й нанесення.

Вимоги до покриттів визначають умови експлуатації. Наприклад, на підводній частині водоизмещающих судів покриття повинні бути водостійкими, а в судів на підводних крилах і на повітряній подушці - ще й атмосферостійкими. Покриття змінних ватерліній повинні бути водостійкими, атмосферостійкими, зносостійкими й стійкими до наявним на воді нафтопродуктам. Для надводного борта, палуб і надбудов допускається застосовувати атмосферостійкі покриття, що зберігають тривалий час колір і глянець.

Для фарбування судів широко використовуються натуральні й синтетичні фарбувальні матеріали. Масляні фарбувальні матеріали прості в готуванні й нанесенні, але покриття на їхній основі мають ряд істотних недоліків: низьку водостійкість, нестійкість до хімічних агресивних речовин, швидку втрату еластичності й глянцю, загрязняемость і т.д.

Тому їх витісняють синтетичні фарбувальні матеріали. До найпоширеніших суднових синтетичних фарбувальних матеріалів відносять: пентафталевые, гліфталеві, вінілові, формальдегідний^-формальдегідні-фенольно-формальдегідні. Готування фарбувальних матеріалів перед уживанням складається в ретельному перемішуванні для усунення осаду пігментної частини, проціджуванні й розведенні відповідними розчинниками до необхідної робочої в'язкості, що залежить від того, яким інструментом їх будуть наносити.

Робочу в'язкість визначають за допомогою спеціальної вирви - віскозиметра ВЗ-4 і оцінюють кількістю секунд, за які 100 див3 лакофарбового матеріалу витече із цієї вирви. Для більшості фарбувальних матеріалів робоча в'язкість при нанесенні кистю становить 30-60 з, а пневматичним або безповітряним розпиленням (без підігріву фарб) - 16-20 с.

Перед фарбуванням деталей корпуса роблять підготовку поверхонь: видаляють забруднення, вологу, що утворилася іржу. Іржу видаляють металевими (ручними або механізованими) щітками або шліфувальними машинками. Забруднення не жирового походження видаляють водою або щітками. Вологі поверхні протирають сухим дрантям. Після цих операцій поверхні знежирюють дрантям, змоченої уайт-спіритом.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Бахмани

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009