Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Заміна підлог і ленолиума
Обробку з підлог лінолеумом роблять у каютах, коридорах і салонах. Лінолеум наклеюють (при температурі не нижче + 15° С) на дерев'яні настили або на латекс-цементні мастики, рідше - безпосередньо на металеві палуби. Для наклеювання застосовують клей "Полинит", 88Н або клей-мастику КН-2 і КН-3. Клей наносять кистю на палубу й на лінолеум, підсушують для видалення розчинників, після чого лінолеум наклеюють, при цьому крайки лінолеуму не приклеюються

Після 2-3 сут витримки крайки наклеєного лінолеуму по стиках і пазам прирізають, намазують клеєм і після підсушування клею наклеюють. На зовнішніх палубах застосовують нековзні мастичные покриття на основі суміші эпоксидных смол з каучуком або з вініловим полімером.

На стельових поверхнях у ряді випадків павинол розтягують по спеціально встановлених брусках. Обробка методом растяжки виключає роботи з наклеювання, дозволяє заощаджувати фанеру й інші листові або плиткові матеріали, якими обшивають подволоки. Обробка щитів ыми елементами дозволяє перенести більшу частину трудомістких робіт у цехи.

Сутність цього способу полягає в тім, що замість установки обрешетника, кріплення до нього фанери й наклеювання на неї павинола або кріплення іншого оздоблювального матеріалу застосовують оброблені щити. Щити виготовляють (по розмірі кают, коридорів і т.д.) із плит (столярних, древесностружечных або деревинно-волокнистих). Іноді застосовують плити з пінопласту, обклеєні із двох сторін фанерою, склопластиком або алюмінієвими аркушами. Товщина щитів 22-25 мм.

Вибір матеріалу щитів залежить від вимог протипожежної безпеки. Щити в палуб і подволока встановлюють у спеціальний коробчатый профіль. Стики між щитами закривають спеціальними металевими або пластмасовими розкладками. Обробку фанерованных: Поліровані лакові покриття мають товщину 120-140 напівтемний. Термін служби до 20 літ

Фарбувальні роботи: Лакофарбові матеріали застосовують для: захисту металевих конструкцій (корпусів, надбудов, механізмів і т.д.) від корозійних руйнувань; захисту деревини конструкцій і виробів від гниття, водо-набрякання й поразки червицями; забезпечення судновим поверхням необхідного кольору й декоративного виду. Крім того, деякі фарби виконують спеціальні функції, наприклад охороняють підводну частину корпусів морських суден від обростання морськими організмами (черепашками, водоростями).
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


puzyr.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009