Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Заміна зношеного обшивання

Таке навантаження називають граничною для виправлення. При виправленні деформованих пластин обшивання корпуса з великою стрілкою прогину, що мають звичайно витягнуту форму в зоні максимального прогину по прямолінійному відрізку, варто приварювати не шпильку, а кницу довжиною із привареною шпилькою для додатка навантаження. Наступними по важливості характеристиками процесу термо-силового виправлення є розміри й форма місцевих нагревов.

При виправленні деформованого набору місцеві нагревы виконуються у вигляді клина, широка частина якого звернена убік опуклості вигнутої частини набору. Максимальна ширина клина з температурою вище 600° С не повинна перевершувати3-4 толщин обшивання або ширини полки косинця. Аналогічно ширина смуги при виправленні деформованих пластин не повинна також перевершувати 3-4 товщини обшивання.

Ці обмеження дають із умови забезпечення стійкості елементів корпус у зоні місцевого нагрівання. Деформовані конструкції корпуса, які економічно недоцільно або технічно неможливо виправити, підлягають заміні

Технологія ремонту й заміни зношеного обшивання, набору й кутих деталей корпуса
Корпусні конструкції і їхні елементи, зношування яких перевищує гранично припустимі норми, а деформовані ділянки технічно неможливо або економічно недоцільно відновлювати виправленням, звичайно заміняють новими елементами по будівельних розмірах.

В окремих випадках ділянки корпусних конструкцій, що піддаються найбільш інтенсивному зношуванню або деформаціям (носові утворення, палубний настил і ін.), підкріплюють елементами, що вводяться додатково, тобто застосовують метод компенсації износов.

Компенсацію износов окремих елементів корпуса можна забезпечити підкріпленням або розвантаженням зношених зв'язків. Зношений набір підкріплюють, збільшуючи момент опору профілю приваркой смуг на вільний пасок, або ставлять тверді перехресні зв'язки. Розвантажити зношені зв'язки можна постановкою дублюючих шпангоутів. Зношені аркуші обшивання й настилу палуб можна підкріплювати додатковими проміжними ребрами жорсткості, паралельними балкам головного напрямку.

При використанні методу компенсації износов необхідно зробити розрахунок міцності елементів перекриття, тому що при підкріпленні одних зв'язків може відбутися збільшення напруг в інших зв'язках. Найбільше часто підкріплюють корпусні конструкції в судів, для яких намічене розширення району плавання. При виконанні планових і аварійних ремонтів на сліпах основний обсяг робіт падає на заміну окремих елементів корпусних конструкцій.

При відновленні корпусів після великих аварій або при необхідності модернізації судна може бути застосований секційно-блоковий спосіб ремонту, що передбачає наступні етапи робіт: визначення розмірів замінних конструкцій (або додаткових секцій при подовженні корпуса); видалення замінних конструкцій (або розріз корпуса для вставки нових секцій); виготовлення нових секцій; установка нових секцій і з'єднання їх з корпусом.

При заміні зношених або ушкоджених елементів корпуса необхідно враховувати можливість виникнення залишкових напруг у поздовжніх зв'язках корпуса й залишкових стрілок прогину в результаті деформацій усього корпуса судна. Під залишковими напругами й деформаціями розуміють також напруги й деформації, які існують у конструкції при відсутності зовнішніх силових впливів;
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009