Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Заміна зношеного обшивання

Отже, бухтины сферичної форми зі стрілкою прогину можна усунути нагріванням плямами за умови, що радіус проекції бухтины R буде більше 53,5 /. При цьому плями повинні бути розташовані впритул друг до друга. Площа, що лежить нижче лінії а, характеризує розміри бухтин сферичної форми, які можна усунути нагріванням плямами.

Інша площа характеризує розміри бухтин, які не можна усунути тільки нагріванням. Аналіз існуючих способів виправлення показав, що за допомогою нагрівання можна виправити відносно невеликі бухтины. При необхідності виправлення значних бухтин застосовують термосиловой спосіб (нагрівання з одночасним додатком механічних зусиль кувалдою, домкратом і ін.). Для застосування цього способу виправлення необхідний доступ до ділянок із внутрішньої сторони корпуса судна.

Виправлення вм'ятин бухтин і гофрування за допомогою кувалд або домкратів на судах із двоным дном і подвійними бортами скрутні, тому що доступ до них із внутрішньої сторони корпуса досить обмежений. Для виправлення місцевих деформацій на бортах і днищі із зовнішньої сторони корпуса судна створений спеціальний агрегат, що складається з пересувного піднімального пристрою, змонтованого на четырехколесном шасі.

Піднімальний пристрій являє собою важільну систему із чотирьох спарених важелів, з'єднаних шарнірно, і стягуючого гвинта. На верхній частині важільного пристрою закріплене пристосування для виправлення, що за допомогою черв'ячної пари може повертатися в будь-яке горизонтальне й вертикальне положення. Правочное пристосування складається з балки із вмонтованим у центрі гідродомкратом і двох пересувних упорів по краях.

Виправлення вм'ятин починають із виправлення холостого набору. У центрі максимального прогину приварюють шпильку із заплічком, до якого підводить паз загарбного пристрою правочного агрегату. Пересувні упори встановлюють на границі неушкодженої частини набору або на сусідні галузі набору. Потім газовими пальниками нагрівають обшивання в країв вигнутого набору й сам набір у місці максимального прогину до температури 600° С. Одночасно прикладають витягаючі зусилля гидро-домкрата.

Найважливішою характеристикою є зовнішнє навантаження, яку необхідно прикласти до деформованого елемента конструкції для відновлення його геометричної форми. Очевидно, чим більше значення навантаження, тим ефективніше процес виправлення. Однак її можна збільшувати лише до певної межі, при якому відбувається перелом обшивання або набору по холодному металі поза зоною нагрівання.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Отсыпка участка грунтом

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009