Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Зменшення залишкових деформацій
Залишковий загальний прогин корпуса й залишкові напруги виникають: при зварювальних роботах; при ремонтних роботах, коли одна частина конструкції перебуває під навантаженням і напружена, а інша, що сполучається з нею частина, перебуває у вільному стані.

При наявності зон пластичних деформацій у навантажується конструкции, щоМ; при непогодженості розмірів окремих елементів конструкцій, що сполучаються, при складанні й ін. Практично кожна технологічна операція при ремонті корпуса приводить до виникнення залишкових напруг і деформацій.

Залишкові прогини корпусів, що перевищують нормативні, є істотним дефектом судна. Вони в ряді випадків впливають на загальну міцність корпуса. Залишкові напруги в сполученні з іншими несприятливими факторами сприяють утворенню тріщин у металі корпуса.

У зв'язку із цим при розробці технології ремонту корпусів судів на сліпах необхідно передбачати заходи, при яких виникаючі залишкові деформації й напруги були б мінімальними. Методика розрахунку залишкових напруг і деформацій для зазначених вище випадків запропонована акад. Ю. А. Шиманським. Як приклад розглянемо випадок ремонту корпуса судна, установленого на кіль блокові тумби горизонтального стапеля сліпа.

Допустимо, що після постановки судна на кіль блокові тумби в перетині Л А діє згинальний момент М. Із цієї формули видно, що стрілка прогину пропорційна моменту, що діє в районі ремонтних робіт. Наведені вище формули справедливі за умови, що технологічні операції ремонтних робіт (різання, зварювання) не викликають додаткових напруг.

Практика ремонтних робіт свідчить про те, що залишкові деформації й напруги можуть досягати значних розмірів. У деяких судів залишковий загальний прогин корпуса після виконання ремонтних робіт досягає 30 див і більше. Для зменшення залишкових деформацій вживають заходів.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Спортивные паралимпийские игры для инвалидов;пьяные знаменитости

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009