Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Оздоблювальні й фарбувальні роботи
Установлений палубний на згин конопатять клоччям по стиках і пазам, після чого стики й пази заповнюють спеціальними составами (варпеком або шпаклівкою на основі синтетичних смол.) У деяких випадках у пази встановлюють гумові джгути. Покриття захищають метал від корозії, забезпечують теплоізоляцію й служать одночасно декоративним і покриттям, що вирівнює (при наявності деформацій палуб).

Мастики готовлять із латексу марок ДВХБ-70, СКС-65, Л-8П, цементу, стабілізатора латексу й легкого заповнювача (гравію керамзитового, азбесту, кришеної пробки). Їх застосовують для настилу палуб товщиною більше 3 мм. Товщина мастичного покриття, що містить гравій, дорівнює 20-50 мм, а азбесту - 8-12 мм. Щоб мастики на зовнішніх палубах не розтріскувалися й не відшаровувалися, їх оклеивают тканиною (бавовняної або стеклотканью).

Для наклеювання тканини використовують шпаклівки на основі эпоксидных смол. Технологія виконання мастичного покриття складається з операцій: нанесення кистю ґрунтувального шару товщиною 0,5-1,0 мм і сушіння цього шару протягом 36-48 год; нанесення кистю або шпателем шару товщиною 1,5-2 мм; нанесення на сирий подмазочный шар основного шару покриття; сушіння покриття 5-7 сут; наклеювання тканини (з наступним фарбуванням) на мастики зовнішніх палуб або наклеювання лінолеуму на мастики внутрішніх палуб.

На період отверждения мастичные покриття закривають толем, брезентом або поліетиленовою плівкою й періодично змочують водою для забезпечення нормальних умов гідратації цементу в складі мастики. При недотриманні зазначеної технології шар мастики розтріскується й відшаровується. Мастичные покриття не горючі, водостійкі й морозостійкі.

Термін служби їх у приміщеннях до 20 років, на зовнішніх палубах - до 15 років. Обробку підлог поливинилацетатными наливними составами виконують замість линолеумов. Ці покриття застосовують у каютах, коридорах і салонах. Наливні покриття наносять розпиленням составів, що містять поливинилацетатную дисперсію, пігмент і наповнювач. Наливні покриття наносять на металеві палуби й латекс-цементні палубні мастики.

Товщина покриттів 3-4 мм. Сталеві! і алюмінієві палуби перед нанесенням покриття ґрунтують. Наливне покриття наносять при температурі не нижче + Ю° Із за схемою: поливинилацетатная ґрунтовка - 1 шар; поливинилацетатная шпаклівка - 2 шари; поливинилацетатная ґрунтовка - 1 шар; наливний состав, що підстилає, - 1 шар; лицьовий наливний состав - 1 шар; фарбувальний матеріал - 2 шари
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


puzyr.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009