Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Оздоблювальні й фарбувальні роботи
Цією шпаклівкою також наклеюють тканину. Повстяні матеріали кріплять до поверхні за допомогою шпильок . Для їхньої гідроізоляції застосовують плівку В-118 або ПТГМ-609. Повстяну ізоляцію можна також монтувати пакетним способом. У цьому випадку мати ізоляційного повстяного матеріалу в цеху поміщають у пакети із плівок, які потім на судні кріплять за допомогою наявних приварних шпильок.

У ряді випадків застосовують щитову ізоляцію, тобто ізоляційний матеріал наклеюють на щити оббудовування. Якщо для ізоляції використовують алюмінієву фольгу, то неї ставлять безпосередньо на изолируемую поверхня, тобто без повітряного прошарку або із прошарком. Для створення повітряного прошарку застосовують дротову растяжку. Алюмінієву фольгу застосовують для ізоляції переважно вертикальних поверхонь (не допускається в приміщеннях з високою вологістю повітря).

Звукову ізоляцію підрозділяють на звукоізолюючу й звуковбирну. Звукоізолюючі конструкції можу; бути одне стінні й двустенные. Звуковбирні конструкції виконують двох типів: з пористим поглиначем резонансні.

Зашиття приміщень під обробку рулонними матеріалами (павинолом, плівками, тканиною), а також шаруватим пластиком виконують фанерою. Фанеру кріплять до металевого обрешетнику самонарезающимися гвинтами, а до дерев'яного обрешетнику - цвяхами.

Місця кріплення фанери, а також стики, выколы, тріщини й інші дефекти шпаклюють. У ряді випадків для зашиття використовують аркуші з алюмінієвих сплавів. Таке зашиття тільки офарблюють. Дерев'яні настили встановлюють для теплоізоляції палуб, захисту металу, забезпечення необхідних санітарних характеристик підлог у приміщеннях.

У трюмах дерев'яний настил захищає набір корпуса від ушкоджень, забезпечує необхідні умови для вантажно-розвантажувальних робіт. На зовнішніх палубах дерев'яні настили кріплять на шпильках. Під дерев'яний настил металеві палуби ґрунтують і покривають шаром шпаклівки, що призначена для заповнення всіх порожнеч між дерев'яними настилами й металевою палубою.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


контекстную рекламу в google puzyr.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009