Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Спускові пристрої

Примусовий механізований спуск здійснюють за допомогою наступних споруджень: поперечних і поздовжніх сліпів, вертикальних судоподъемников, кранів і плавучих доків. Поперечний вільний спуск: В основу поперечного спуска покладений принцип вільного руху судна по похилій площині під дією власної ваги. Конструкція спускових пристроїв при цьому способі значно простіше й спускові доріжки коротше, ніж при поздовжніх спусках.

Скороченню довжини доріжок сприяють великий ухил і застосування особливих різновидів поперечного спуска: спуск стрибком, спуск кидком і спуск за допомогою понтона. Залежно від розташування стапельних місць поперечний спуск можна здійснювати по декількох схемах. Спуск безпосередньо з місця будівлі відбувається за допомогою спускових пристроїв, що складаються з декількох поворотних балок (балансирних столів) і являющихся одночасно опорною поверхнею будівельного стапеля.

Під дією перекидаючого моменту від ваги судна балка нахиляється до сполучення спускового полозка зі спусковими доріжками. Потім за допомогою пневмо-циліндрів звільняють курки задержников, і судно по насаленным доріжках спускається на воду. Збільшення площі опори полозів тягне за собою збільшення ваги спускового пристрою й, отже, його вартості. Тому доцільніше друге.

Для насадки використовують недефіцитні продукти. Особливістю поперечного вільного спуска є те, що з моменту початку руху судна по спускових доріжках процес спуска стає практично некерованим. З моменту входу корпуса у воду в напрямку руху з'являється сила опору, а у вертикальному напрямку - сила підтримки. Судно не тільки рухається поступально, але починає обертатися навколо поздовжньої осі, що проходить через центр ваги його поперечного перерізу.

При рівності ваги й сил підтримки судно спливає. Поперечний спуск складається з операцій: підготовки стапеля й спускового пристрою; складання спускового розкладу й розподілу робітників, що беруть участь у спуску; огляду водолазами підводної частини спускових доріжок; просушки доріжок і полозів, нанесення насадки; переміщення на спускову позицію судна за допомогою візків і спеціальної лебідки.

Заведення й закріплення під судном полозів; пристрою тросової проводки для попередження заметів країв; підйому судна гідравлічними домкратами й остаточною установкою на штатних місцях полозів разом із установленими на них кильблоками.

Закріплення полозів на задержники й установки спеціальних закусок; пересадження судна на спусковий пристрій за допомогою гідравлічних домкратів і викочування транспортних візків з-під судна. Після спуска судна спеціальна бригада, що прибула з буксиром, робить ретельний огляд відсіків судна, що спливло, і усуває замічені дефекти. Судно переводять до пірса для добудування й випробувань
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009