Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Спускові пристрої
Спуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія передбачає максимальну готовність судна перед спуском на воду. Момент спуска судна вибирається залежно від прийнятої технології, виробничих умов заводу-будівельника й пори року.

До спуска повинні бути виконані обов'язкові роботи: складально-зварювальні, що забезпечують непроникність і міцність судна; фарбування підводної частини корпуса й нанесення вантажних марок; установка й випробування забортних арматур; монтаж дейдвудного пристрою; установка рулей, гребних валів і гвинтів, поворотних насадок; установка необхідних деталей швартовного пристрою й аварійно-рятувального встаткування; закріплення механізмів і вантажів, поданих на судно.

Існує кілька способів спуска судів: вільний по похилій площині під дією сил ваги; всплытием при піднятті рівня води в спускових спорудженнях; примусовий механізований. Спуск під дією сили ваги (поздовжній і поперечний) найбільш складний. Період властиво спуска при цьому дуже малий, а підготовчі роботи займають багато часу

Поздовжній спуск судів здійснюється з поздовжніх похилих стапелів довжиною від 100 до 350 м, розташованих перпендикулярно до берегової лінії або під деяким кутом до неї. Стапель являє собою складне інженерне спорудження, що має залізобетонну підставу для розміщення спускових доріжок. Він складається з надводної й підводної частин

Поперечний спуск звичайно застосовують для спуска судів малого й середнього тоннажу на заводах, розташованих на ріках. Для поперечного спуска використовують спорудження, що складаються з горизонтального стапельного місця (предспусковой позиції) і похилих спускових доріжок, спрямованих перпендикулярно осі стапеля. Ухил спускових доріжок значно більше, ніж на поздовжніх стапелях, і досягає 1/4-1/8. Спускові доріжки розміщають на ґрунті або на залізобетонній підставі й заглубляют у воду на 1-1,5 м або зовсім не заглубляют.

Спуск судів всплытием здійснюють у сухих доках, камери якого наповнюються водою, що надходить із акваторії, у наливних доках і дока камерах, заповнюваних водою за допомогою насосних станцій. Доку заповнюють водою до рівня, при якому під днищем судна, що спливло, буде забезпечений достатній зазор для зняття його скильблоков.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


Станок фуговальный по дереву станки для обработки дерева. vulkno.te.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009