Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Зміна водогрійних труб

Зміна частин вогневих камер - найбільше що часто зустрічається вид ремонту казанів. Технологічний процес заміни стінок вогневих камер складається з операцій: видалення коротких зв'язків і замінних частин, підготовки крайок, виготовлення шаблонів і стінок, установки стінок на місце, зварювання їх і установки коротких зв'язків. Замінні частини стінок вирізують газовими різаками. Форма підготовлених крайок нових стінок для зварювання В-Образна.

Матеріалом для стінок служать сталі марок 15К и 20ДО. Виготовлені частини стінок доставляють на місце, установлюють на электро-прихватки й зварюють обратноступенчатым швом, потім підварюють шви зі зворотної сторони. Після цих операцій свердлять і розгортають гнізда, а потім установлюють короткі зв'язки.

Подібним же чином поміняють ушкоджені стелі й інші частини вогневих камер. Завершальний етап ремонту - гідравлічне випробування казана. Зміна й ремонт пароперегрівників складається з демонтажу, предверительных гідравлічних випробувань, виготовлення окремих частин, складання, установки на місце й остаточні гідравлічні випробування разом з паропроводами.

До складу демонтажних робіт входить: від'єднання паропроводів насиченої й перегрітої пари від колектора, зняття кришок, видалення ізоляції й отсоединенных елементів. Після ретельного очищення елементи піддають гідравлічним випробуванням для виявлення дефектів. Основними дефектами пароперегрівників є: тріщини, розриви труб, выпучины, перевитрати труб і ін. Колектори виготовляють зі сталі марок 15М и 15ХМ. У казанів КВ-5 довжина змійовиків досягає 20 м, у зв'язку із цим останні зварюють встык з окремих труб.

Змійовики з колекторами вальцюванням або на зварюванні. Відремонтовані в цеху елементи пароперегрівників піддають гідравлічним випробуванням на подвійний робочий тиск. Пароперегрівники після з'єднання з паропроводом спільно випробовують на полуторний робочий тиск плюс 3,5 кгс/див2. Відремонтований казан піддають паровій пробі, за якої треба установка ізоляції й обшивання.

Ізоляцію й обшивання періодично поміняють у зв'язку із плановим гідравлічним випробуванням, ремонтом колекторів і корпусів водотрубних, огнетрубных і утилізаційних казанів. Ізоляція складається із двох основних частин: обмазки й обшивання, що охороняє обмазку від руйнування. Як ізоляційні матеріали для казанів застосовують: асбестит, асботермит, асбозурит, ньювел, совелит.

Їх випускають у вигляді порошку й на місці споживання перетворюють у тістоподібну масу, додаючи відповідну кількість води. Крім зазначених ізоляційних матеріалів, нерідко використовують матраци з азбестової тканини, совелитовые й вулканитовые плити. Як обшивання, що охороняє ізоляцію від руйнування, використовують: азбестове полотно, дахове залізо.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009