Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Зміна водогрійних труб

Гнізда трубних ґрат перевіряють на еліптичність, що усувають наплавленням, розточенням або розгортанням. Водогрійні труби виготовляють зі сталей марок 15М, 20М и 12ХМ, а димогарні труби-з низкоуглеродистой стали марок 10 і 20. Водогрійні труби виготовляють по шаблонах зі сталевого дроту діаметром 4-6 мм, знятим з місця або із плазовой розмітки відповідно до креслення.

Відрізають труби на труборезных або токарських верстатах, дискових пилках або за допомогою газових різаків. Підсадження кінців труб до заданих розмірів виконують у ковальських цехах на оправленнях. Гнуть труби на трубогибочных верстатах, потім кінці труб отжигают. Завершальною операцією по виготовленню труб є гідравлічні випробування на робочий тиск

При ремонті огнетрубных казанів Правилами Річкового Регістра РСФСР допускається нарощування димогарних труб з 1-2 зростків на одній трубі, якщо якість труб ще досить високе. Срощенные димогарні труби піддають гідравлічному випробуванню на тиск, що перевищує робоче на 5 кгс/див2. Якість установки труб після закінчення ремонтних робіт перевіряють шляхом гідравлічного випробування.

Зміну зв'язків у казанах Короткі зв'язки, установлені на різьбленні, видаляють випалюванням газовим полум'ям або висвердлюванням за допомогою свердлильних пневматичних машин. Після видалення стрижнів зв'язків гнізда розгортають до повного усунення залишків різьблення. Короткі зв'язки виготовляють із горячекатаной каліброваної углеродистой стали марок 15К и 20ДО (ДЕРЖСТАНДАРТ 5520-50) без обробки на токарських стінках, якщо діаметр каліброваної сталі задовольняє розмірам.

У торцях зв'язків висвердлюють отвору для сигналізації у випадку розриву й ушкодження зв'язку. Перед зварюванням місця накладення швів ретельно зачищають. Ланки гладких жарових труб виготовляють із одного аркуша з поздовжнім стиковим швом. Матеріалом для них служить сталь марок 15К и 20ДО.

Обичайки ланок жарових труб гнуть на гибочных вальцях. Стики підганяють у нагрітому стані при температурі не нижче 800°С. Компенсаційні кільця виготовляють гарячим штампуванням. Збирають труби так, щоб поздовжні шви були розташовані нижче колосникових ґрат на 45°. Труби зварюють у повній відповідності з технологічним процесом. По закінченні всіх робіт казан піддають гідравлічному випробуванню.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009