Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт суднових казанів

Ослаблені корозійними руйнуваннями крайки аркушів, заклепки, хвостовики димогарних труб, зв'язків разом з їхніми гніздами в трубних ґратах, стінках вогневих камер і днищах казанів втрачають свою первісну міцність, щільність і під тиском у казанах пропарюють. Недотримання правил технічної експлуатації казанів, надмірно швидкий підйом або зниження тиску, виникнення температурних напрузі, порушення технології при ремонті або будівлі казанів нерідко є причиною хронічного пропарювання

Тріщини в казанах виникають у результаті утоми металу, у місцях, найбільш підданій дії температурних напруг (одвороти жарових труб і інші частини). Іншим фактором, що викликає появу тріщин у казанах, є вплив лужного середовища на напружений метал казанів. Це явище зветься каустичної або лужної крихкості.

Каустична крихкість розвивається при температурах вище 100° С и виникає звичайно в країв отворів водогрійних і димогарних труб, зв'язків, у гніздах трубних ґрат. Для запобігання появи тріщин необхідно, щоб місцева концентрація лугу не перевищувала 10-12%. При ремонті казанів і виготовленні нових деталей не можна допускати наклепу на окремих поверхнях і при необхідності отжигать деталі при температурі нагрівання вище АС3.

Залишкові деформації - нерідке явище у водотрубних казанах у водогрійних труб, елементів пароперегрівників і газо-напрямних щитів, а в огнетрубных казанів подібні явища спостерігаються в районі вогневих камер, жарових труб і трубних ґрат. Характерним видом залишкових деформацій у казанів є выпучины на окремих частинах і просідання жарових труб, основною причиною появи яких є місцеві перегріви стінок внаслідок осадження накипу й зниження механічних властивостей котельні стали.

В окремих випадках виникненню выпучин і просідань сприяє недогляд води з казанів під час експлуатації, що викликає перегрівши окремих ділянок, втрату міцності й залишкові деформації у вигляді выпучин і просідань. Огляд і дефектация.

Спостереження й контроль за технічним станом казанів при експлуатації судів внутрішнього плавання здійснює Річковий Регістр РСФСР. Контроль за технічним станом діючих казанів здійснюють зовнішнім оглядом, внутрішніми оглядами й гідравлічними випробуваннями. Вибір умов ремонту казанів залежить від виду, характеру й обсягу ремонтних робіт, а також можливостей заводу (потужності його вантажопідйомних і транспортних засобів, розмірів виробничих площ і встаткування).
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


На сайте www.tan.com.ua/liniya-ekstrakcii все про оборудование для промышленности.
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009