Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт металевих корпусів

Перед кренованием судно звільняють від рухливих вантажів щоб уникнути їхнього переміщення по ухилі палуби. Кренование роблять у порожньому стані судна. Застосування кренования й дифферентования для часткового оголення корпуса можливо тільки після перевірки розрахунком міцності й остійності судна.

Робити одночасно кренование й дифферентование не треба щоб уникнути появи надмірних напруг і залишкових деформацій у конструкціях корпуса судна. Кесони являють собою ящики різної конструкції й форми, установлювані на ушкоджені ділянки корпуси, верхні частини яких при поджатии до судна виступають над рівнем води.

Після обтиснення кесона й видалення води з кесонного простору забезпечується доступ до ушкодженої ділянки корпуса. Кесони можуть бути тимчасові й постійні. Тимчасові кесони можуть бути дерев'яними й металевими. Найбільш прості водонепроникні дерев'яні ящики, застосовувані для ремонту плоского днища.

Щільне прилягання ящика до корпуса забезпечують його верхні крайки, що обшитые парусиновими подушками товщиною 80-100 мм, заповненими повстиною. До корпуса судна ящики кріпляться тросами. Після завершення ремонту ушкодженої ділянки корпуса ящик заповнюють водою через спеціальний отвір і за допомогою тросів виводять з-під, корпуса судна.

Постійні кесони можуть бути носовими, кормовими, бортовими й кесонами-доками. Сучасні металеві кесони обладнані силовою й компресорною установками, баластовими насосами, зварювальними апаратами й іншими механізмами, що створює їм автономність при виробництві ремонтних робіт. Кесон-Доки відрізняються від двох баштових доків трохи меншими розмірами й наявністю торцевих стінок з лекальними вирізам
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009