Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт металевих корпусів

Вибір раціонального способу ремонту конструкцій корпуса залежить від характеру й обсягу робіт, що характеризують відповідний вид ремонту (поточний, середній, капітальний), і ступеня оснащеності судноремонтного підприємства. Після розміщення флоту в акваторії й на сліпі судноремонтного підприємства й уточнення обсягів судноремонту виконують підготовчі й допоміжні роботи, необхідні для забезпечення основних робіт з ремонту корпусів судів. Попередження износов елементів і ліквідацію різних ушкоджень корпуса роблять при повному або частковому його оголенні.

Повне оголення підводної частини корпуса здійснюють у спеціальних суднопіднімальних спорудженнях (елінгах, сліпах, доках), описаних у розділі "Проектування суднобудівних і судноремонтних підприємств". При відсутності на підприємстві спеціальних споруджень повністю оголити корпус можна, витягшись судно на берег за допомогою тимчасових сковзал, або обсушкой його, використовуючи весняний або осінній підйом води, а також підйомом на клітки в акваторії затону в зимовий період.

Сковзало споруджують на гладкій площадці з ухилом до води від 1:8 до 1:15 окремими доріжками із брусів, скріплених будівельними скобами. Кожна доріжка складається з декількох рядів брусів, кінці яких опущені у воду на глибину, що перевищує осідання судна, що піднімається. Ряд таких доріжок, покладених на відстані 2-4 м, створюють постіль сковзала.

кінці, Що Йдуть у воду, доріжок завантажують баластом для запобігання їх всплытия. Для підйому судна на сковзало під корпус опускають спеціально виготовлені сани й кріплять до нього відповідним оснащенням. Перед підйомом судна доріжки сковзала змазують тавотом для кращого ковзання саней із закріпленим до них судном. Піднімають судно за допомогою лебідок або шпилів

Обсушка судна полягає в тім, що під час осіннього або весняного паводка судно підводять на заздалегідь підготовлену затоплену площадку зі стапель-блоками й при спаді рівня води пересаджують на них судно. Відремонтоване судно можна спустити на воду тільки при черговому підйомі рівня води на цій площадці

Часткове оголення корпуса судна, викликане необхідністю усунення аварійних ушкоджень у підводній частині, можна здійснити, при відсутності поблизу суднопіднімального спорудження, на плаву за допомогою кренования, дифферентования, кесонів, або выморозки. При креновании й дифферентовании крен корпуса створюють наливом води в бортові водонепроникні відсіки або навантаженням на палубу або в корпус необхідної кількості вантажів.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Купить песок

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009