Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт металевих корпусів
Під допускається высотой, що, шорсткості розуміється гранична висота елементів шорсткості, при якій опір тертя не перевищує опору технічно гладкої пластини. З розрахунку допускаються шероховатости, що, обшивання корпусів для різних типів судів внутрішнього плавання лежать у межах 0,015- 0,045 мм.

Таку малу шорсткість практично важко забезпечити, однак до цього необхідно прагнути при виконанні шпаклівки й фарбування корпусів судів. На ходові якості судна роблять також вплив різні деформації обшивання, особливо гофрування зі значними стрілками прогину в районі носового краю до миделевого перетину корпуса. Для виявлення швидкості наростання стрілок прогину гофрування зі збільшенням строку експлуатації вантажних теплоходів за- ! мерялись гофрування бортового обшивання на 35 судах.

Дослідження показали, що ділянки з найбільшою стрілкою прогину звичайно перебувають у носовій частині за форштевнем і в районі вилиці, між 18- 32 шпангоутами. Буксировочные випробування натурного судна зі штучно виконаної, гофруванням обшивання в носовій частині судна (від носа до миделя) з максимальною стрілкою прогину гофра h = 49 мм при середній швидкості руху судна v = 3,5 м/с показали, що опір руху зросло майже в 2 рази, що відповідало втраті швидкості судна на 25%.

У дійсності на судах, що експлуатуються, внутрішнього плавання є тільки окремі ділянки гофрованого обшивання j з різними значеннями стрілок прогину. Тому що втрати швидкості руху судна залежать від питомого значення поверхні гофрованих ділянок обшивання в загальній площі змоченої поверхні корпуса й середнього значення стрілок прогину гофр, у реальних умовах втрати швидкості руху судна можуть мати різні значення від 2 до 15%.

Для економічного обґрунтування доцільності ремонтних робіт із заміни гофрованого обшивання корпуса можна використовувати графік. По ньому можна визначити для заданих значень безрозмірної стрілки прогину гофрування - і відносного значення змоченої поверхні гофрованого обшивання корпуса Qr надбавку до загального опору -і або втрату швидкості руху судна - тільки через наявність гофрованого обшивання (hcp - середнє значення стрілок прогину гофр, Ъ - шпація).

Графік втрати швидкості отриманий у припущенні, що при малих змінах швидкості корисний упор рушія залишається постійним. Доцільність виконання ремонтних робіт з корпуса судна можна визначити зіставленням втрат від зниження швидкості судна через наявність корозійної шорсткості й гофрування обшивання з витратами на ремонт. Ремонт металевих корпусів і надбудов судів. Підготовчі й допоміжні роботи
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009