Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт дерев'яних конструкцій

Опір розтяганню поперек волокон у хвойних порід становить 2,2-4,6% від опору на розтягання уздовж волокон. На судноремонтних заводах для виготовлення надбудов судів, палубних настилів, обрешетников, і обшивання в трюмних приміщеннях використовують сосну; для виготовлення привальних брусів, внутрішнього обшивання корпуса й перебирань - ялина; для обробки житлових і службових приміщень і виготовлення меблів - дуб, ясен, березу й інші листяні породи.

При виборі відповідних порід дерева для виготовлення дерев'яних конструкцій необхідно враховувати можливість наявності в деревині різних пороків, тому що від її якості залежить тривалість експлуатації й обсяги ремонтних робіт. У процесі експлуатації судна дерево в складі корпуса й надбудов під впливом різних несприятливих факторів поступово руйнується.

Руйнування деревини може бути біологічним, фізичним і хімічним. Біологічне руйнування викликають мікроорганізми, грибки, жуки й червиці. Найбільше часто деревина руйнується від гниття, тобто розкладання під впливом мікроорганізмів і грибків, що виробляють рідину - ферменти, що розкладають клітки деревини.

Ознаками гниття деревини є зміна її зовнішнього вигляду й різке зниження прочностных характеристик. У початковий період загнивання деревина темніє, на поверхні з'являється синявий, кавова й заболонна краснина, клітки поступово руйнуються, деревина стає м'якої й легкодеформируемой.

Гниття деревини може відбуватися тільки за певних умов, сприятливих для розвитку мікроорганізмів: температурі повітря 18-25° С, нерухливому сирому повітрі вологістю 30- 70%. Досвід експлуатації судів внутрішнього плавання показує, що дерев'яні конструкції, виготовлені із сухої деревини й працюючі в сухих провітрюваних приміщеннях, не загнивають.

За правилами Річкового Регістра РСФСР для виготовлення дерев'яних конструкцій у складі металевого корпуса судна допускається застосування деревини вологістю 15-30%, залежно від розташування й призначення цих конструкцій. Жуки-Червиці руйнують суху деревину, її численними ходами. Харчуванням для жуків служить клітковина деревини.

Вони руйнують всю внутрішню частину деревини, не прогрызая зовнішнього її шару, тому не завжди вдається вчасно виявити початковий процес руйнування. Особливо піддана руйнуванню дерев'яне оббудовування й меблі внутрішніх приміщень судна. Ступінь загнивання дерев'яних конструкцій виявляють у процесі їх дефектации проколюванням окремих ділянок гострим предметом, висвердлюванням отворів або вирубанням окремих ділянок деревини.

При цьому замірять площа уражених ділянок конструкції. Фізичне руйнування деревини виражається в розтріскуванні, порушенні геометричної форми, механічному зношуванні й різних ушкодженнях під впливом статичних і динамічних навантажень. Тріщини найчастіше з'являються через різку зміну температури й вологості повітря
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

эцп для лес егаис
Шафи-купе та меблі для кухні під замовлення в Івано-Франківську
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009