Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт дерев'яних конструкцій

Однак повністю відновлюють працездатність штевнів із заміною зношених і ушкоджених ділянок на сліпі або в доці. Ушкодження лабетів кронштейнів також заварюють. Для цього місце зламу обробляють під V- або Х-Образний шов (залежно від розмірів кронштейнів) і заварюють електрозварюванням.

Іноді для посилення місця зламу місце зварювання із двох сторін (або з однієї сторони) підкріплюється установкою на зварювання планок . Для збереження осьової лінії вала змінюють послідовність зварювання при зсуві осьової лінії. Зношені місця якірних клюзів відновлюють электро-наплавленням з наступним зачищенням наплавленого металу.

Чавунні клюзи наплавляють спеціальними електродами для холодного зварювання чавуну (при нагріванні чавунної деталі до 40-50° С). Перевірку непроникності корпусів судів після ремонту роблять по нормах випробувань, викладеним у ДЕРЖСТАНДАРТ 3285-65. Випробування корпусів судів при ремонті або модернізації виробляються тими ж методами, що й для знову споруджуваних судів

Ремонт дерев'яних конструкцій у складі корпуса судна: На судах внутрішнього плавання в якості обстроечных і оздоблювальних матеріалів широко застосовують різні породи дерева: сосну, ялину, березу, дуб, бук, ясен і ін.

Деревина по своїй структурі ставиться до волокнистих і пористих матеріалів, що пояснюється особливостями її будови. Залежно від ширини пор і щільності деревини розрізняють м'які породи й тверді породи з вузькими порами.

Механічні властивості деревини залежать від напрямку волокон: поздовжн і радіального, тому її варто розглядати як анізотропний матеріал (неоднакові властивості по різних напрямках). Наприклад: середнє значення межі міцності деревини сосни при розтяганні уздовж волокон дорівнює 900 кгс/див2, а поперек волокон 25-40 кгс/див2.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Доставка пгс в новосибирске

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009