Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ремонт дерев'яних конструкцій
Ремонт литих і кутих частин корпуса зводиться в основному до заварки або заміни ушкоджених ділянок.
Форштевень, ахтерштевень, кронштейни гребних валів, клюзи й інші литі й куті деталі піддаються коррозионно-ерозійному зношуванню й різному роду ушкодженням.

Що досить характерно для судів внутрішнього плавання, що плавають на фарватерах з обмеженими глибинами. Форштевень із прилягаючими до нього крайками аркушів зовнішнього обшивання й стирається при роботі судна в льодах.

Досить часті ушкодження форштевня при зіткненні судна із плаваючими предметами, від ударів об підводні камені й навалів на причальні сміттю Ахтерштевні, кронштейни й інші куті або литі деталі кормової частини судна піддаються електрохімічної корозії через зіткнення з різнорідними металами (бронзові або латунні втулки, облицювання й ін.), а також руйнуванню.

Робота судна на мілководдя приводить до досить частого ушкодження цих деталей (тріщини, вигини або поломки). Клюзи інтенсивно стираються в місцях ковзання якірних ланцюгів. Залежно від виду зношування або ушкодження призначають різні технологічні процеси для їхнього усунення.

При значному стиранні або корозійному зношуванні форштевень і крайки прилягаючих до нього аркушів можна відновити электро-наплавленням з наступним зачищенням наплавленого металу наждаковими колами. Тріщини в штевнях і кронштейнах заварюють; значно сутужніше усунути вигини штевнів. При відносно невеликих стрілках вигину їх випрямляють на місці за допомогою домкратів, попередньо нагріваючи ушкоджені ділянки.

Значні вигини або руйнування на окремих ділянках штевнів приводять до необхідності вирізки цих ділянок газовим різанням і вставки заготовлених у цеху нових частин за допомогою електрозварювання. Для зварювання роблять Х-Образне оброблення крайок. У навігаційному ремонті іноді вживають тимчасових заходів по відновленню штевнів - установлюють на зварюванні захисні коробки з листової сталі, зігнуті за формою штевня.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009