Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Проверока встаткування судів

Через них стиснене повітря із заводської мережі вводять у потік води, що підтікає до гребного гвинта. Пухирці повітря знижують розрідження на засмоктуючій стороні гвинта й зменшують піднімальну силу, а значить упору й моменту. Недолік цього способу - велика витрата стисненого повітря на проведення випробувань і подорожчання їх.

Цього недоліку позбавлений пристрій типу "щиток", у якому для зниження розрідження на засмоктуючій стороні гвинта використане атмосферне повітря. Фірмою " Варнов-Верф" запропонована для випробувань великих судів потоко напрямна камера. Принцип роботи камери полягає в тому, що створюваний працюючим гребним гвинтом потік води, циркулюючи по каналах камери, підтікає до гвинта зі швидкістю його аксіального переміщення, а залишає його зі збільшенням на розмір викликаної швидкості.

При цьому відносна хода гвинта, що працює в камері, дорівнює ходовому значенню. Таким чином, у камері імітуються умови, аналогічні ходовим. У ряді випадків при випробуванні судів на швартовах по ходових характеристиках потрібно не розвантаження, а навантаження гребного гвинта. При випробуваннях гвинт не може бути занурений у воду до проектного осідання (наприклад, на вантажних судах), у результаті чого він стає підлогу в зануреним.

За таких умов гвинт виявляється недовантаженим. Для збільшення навантаження на напівзанурені гвинти застосовують навантажувальні пристрої типу "ковпак", що прикривають лопати гвинта в поверхні води. Для енергетичних установок судів з підлога в зануреними гвинтами й із гвинтами регульованого кроку ходові характеристики можуть бути імітовані без застосування спеціальних пристроїв (зміною опади, поворотом лопат ВРШ).

Способи нагружения якірних і швартовних пристроїв. Імітаційні випробування якірного й швартовного пристроїв виконують у два етапи: при стендових випробуваннях шпилів і брашпилів на заводі-виготовлювачі й при приймально-здавальних випробуваннях. У якості нагружателя на стендових випробуваннях застосовують спеціальні навантажувальні стенди, що забезпечують намотування троса довжиною, рівному довжині якірного ланцюга або швартовного троса, а також вибирання ланцюга в режимі підйому якоря
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009