Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Проверока встаткування судів

Отже, на швартовах неможливо з таким гвинтом регулювати й випробовувати двигун на спецификационных параметрах. Необхідно розвантажити гвинт по моменті й упору при його роботі на швартовах, тільки тоді будуть досягнуті ходові характеристики для випробування двигуна. Для цієї мети використовують розвантажувальні пристрої декількох типів, які можна розділити на дві групи.

Пристрою першої групи в основному створюють нерегульоване нагружение двигуна, тобто випробування проводять тільки на одній гвинтовій характеристиці. До цієї групи належать гідрогальмо, кільцеві й циркуляційні пристрої. Пристрою другої групи дозволяють одержати різні гвинтові характеристики (у криголамів, буксирів, траулерів і ін.).

До цієї групи ставляться пристрої для підведення до гвинта стислого або атмосферного повітря й пото-конаправляющие камери. Гідрогальмо: Схема роботи гідрогальма та, що створює при обертанні гальмовий крутний момент, рівний за значенням моменту гребного гвинта. При роботі гідрогальма не створюється упор, а відбувається лише засмоктування в маточини й викид води в зовнішнього обода. Випробування можна робити на стапелі

Кільцевий розвантажувальний пристрій складається з порожнього кільця трапецеидального перетину з вирізами на носовій стінці й пазами для заходу гвинта. Відбувається штучне зменшення площі диска гребного гвинта, що зменшує упор і момент, тобто забезпечуються ходові характеристики при нагружении енергетичної установки в період швартовних випробувань

Циркуляційне розвантажувальне пристроїв про виконано у вигляді нерухливого кільцевого жолоба, усередині якого обертаються кінці лопат, образуя циркуляційний потік. Частина гвинта, покрита кільцевим жолобом, працює як відцентровий насос нульової продуктивності.

У результаті сумарний крутний момент і упор, що розвивається обома частинами гвинта (прикрит і неприкритої), будуть менше, ніж при роботі вільного гвинта. При необхідності циркуляційний пристрій можна обладнати воздухо- пристроєм, щоподає, для регулювання моменту й упору. Пристрій для підведення на засмоктуючу порожнину гребного гвинта стисненого повітря складається з розподільних труб з отворами.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

обои новый год

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009