Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Проверока встаткування судів
Використання навантажувальних пристроїв і інструментальних методів перевірок устаткування судів водотоннажністю до 3-4 тис. т дозволяє в ряді випадків відмовитися від ходових випробувань. Повні обсяги швартовних і ходових випробувань виконують тільки на головні або на серійних контрольних судах. Обсяги й зміст приймально-здавальних випробувань визначають програми випробувань для всіх механізмів, пристроїв і систем

Навантажувальні пристрої й імітаційні способи випробувань: Способи випробувань устаткування судів на швартовах з використанням пристроїв, що імітують експлуатаційні навантаження, одержали назву імітаційних. Самі пристрої називають навантажувальними. Розглянемо деякі з імітаційних способів випробувань. Способи нагружения головних двигунів.

У процесі випробувань важливо встановити, як взаємодіють гребний гвинт і енергетична установка; чи досягаються розрахункові характеристики: швидкість судна, номінальна потужність і частота обертання двигуна. На швартовних випробуваннях у гвинта немає аксіального переміщення, і тому двигун не може розвивати повні обороти при номінальній потужності.

У цих випадках говорять, що гвинт стає "важким". Щоб "полегшити" гвинт, необхідно дати йому аксіальне переміщення й, отже, необхідний вихід судна на ходові випробування. Однак були запропоновані й інші методи "полегшення" гвинта замість ходових випробувань.

Ці методи базуються на наступних положеннях. Графічну залежність між потужністю або крутний моментом гребного гвинта і його частотою обертання називають гвинтовою характеристикою гребного гвинта. На швартовних і ходових випробуваннях гвинтові характеристики гребного гвинта будуть різними, незважаючи на однакові його геометричні розміри.

Эго пояснюється тим, що умови роботи гвинта на судні залежать від частоти обертання й потужності двигуна, опору руху судна, його швидкості й т.д. При роботі на швартовах двигун не може розвивати номінальні або спецификационные потужності й частоту обертання, тобто гребний гвинт "важкий".
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Здесь можно узнать Адрес Днепровский районный cуд , где находиться суд

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009