Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ушкодження основних деталей

Циліндрові втулки. До характерних видів износов і ушкоджень відносять збільшення їхнього діаметра, еліптичність, конусность, наробітку на робочих поверхнях, корозійні руйнування посадкових поясів і тріщини. Збільшення діаметра й перекручування геометричної форми робочого отвору виявляють при вимірах мікрометричним штихмасом.

Кришки циліндрів і голівки блоків. До числа їх износов і ушкоджень відносять: корозійні руйнування, сбго-рание поверхонь із боку камери згоряння й тріщини, які виявляють оглядом поверхонь і гідравлічним випробуванням з боку камери згоряння, що прохолоджують і пускових порожнин. До деталей поршневої групи ставляться: поршні, поршневі кільця, пальці й шатуни.

Поршні. Износы поршнів приводять до зменшення їхнього діаметра, перекручуванню геометричної форми зовнішніх поверхонь, збільшенню діаметра отворів у бобышках, збільшенню висоти канавок для поршневих кілець і зміні їхньої первісної форми.

Износы виявляють вимірами за допомогою мікрометричних скоб, штих-масов і оглядом зношених поверхонь Зношування поршневих кілець визначають по зазорі в замках і в поршневих канавках. Закономірність і розміри износов поршневих кілець і канавок у поршнях залежать від спільного впливу на них тиски й температури газів. Зношування поршневих пальців характеризується перекручуванням їхньої геометричної форми й зменшенням діаметра

Шатуни. До числа основних износов і ушкоджень шатунів відносять: зношування отворів під головну втулку, під вкладиші мотылевого підшипника й отворів під втулку пальця причіпного шатуна (якщо він є), скручування й вигин стрижня шатуна. Зношування отворів під втулку й вкладиші виявляють оглядом і вимірами. Скручування й вигин шатунів виявляють на спеціальних стендах. Стяжні болти шатунів заміняють через певне число годин, роботи відповідно до технічних умов на ремонт механізмів деталям валової групи ставляться: колінчаті вали, рамовые й мотылевые підшипники

До числа основних износов колінчатих валів відносять: порушення співвісності рамовых шийок, еліптичність і конусность рамовых і мотылевых шийок, зменшення діаметра шийок і не паралельність осей мотылевых щодо осей рамовых шийок. Не співвісність і биття рамовых шийок виявляють на верстатах або на спеціальних призмах шляхом провертання вала. Виміри роблять індикаторами.

За вихідне положення при вимірах всіх рамовых шийок приймають положення першого мотиля у в.м.т. Не паралельність осей мотылевых відносно рамовых шийок визначають індикатором. Мотылевую шейку встановлюють у н.м.т. Пристосування з індикатором, установлене на рамовую шейку, переміщається уздовж осі вала так, щоб стрижень індикатора сковзав по утворюючої мотылевой шейки.

Підшипники. Основні износы вкладишів підшипників: утонение, відшаровування й викрашування антифрикційного шару виявляють вимірами й оглядом. Утонение визначають висвердлюванням отворів на робочій поверхні вкладиша й виміром товщини антифрикційного шару глибиноміром.

Відшаровування й викрашування антифрикционноного шару виявляють оглядом і за допомогою спеціальних приладів. Дефектацию інших вузлів і деталей механізмів виконують приблизно так само, як зазначено вище, і відповідно до діючих технічних умов на ремонт даного механізму, які містять всі необхідні відомості про припустимі значення износов, граничних розмірах і порядку проведення оглядів, вимірів і випробувань
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009