Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ушкодження основних деталей

Передбачається, що в процесі напіврідинного тертя властивості тертьових тіл і проміжного грузлого середовища не змінюються. Для граничного тертя характерний ефект Ребиндера, що полягає в тому, що поверхнево-активні молекули змащення здатні не тільки проникати в зародкові мікротріщини, наявні на поверхні деталей, але й робити механічна дія, що полегшує ріст цих тріщин і руйнування деталей.

Іноді значення місцевого лінійного зношування визначають по методу вирізання лунок, що полягає в тому, що на випробуваній поверхні вирізують різцем поглиблення у формі лунки. Знаючи радіус різця й вимірявши довжину лунки /, обчислюють її глибину Ah. На основі цього методу розроблені прилади, призначені для вивчення зношування циліндрових втулок ДВС, поршневих кілець, колінчатих валів, деталей паливної апаратури й ін.

Дефектация деталей. На судноремонтних підприємствах износы й ушкодження деталей виявляють при дефектации. Для цього деталі ділять на групи, наприклад група деталей кістяка, поршнева група, валова група й ін. Нижче розглядається дефектация основних деталей деяких груп на судноремонтному підприємстві. До деталей кістяка ставляться фундаментні рами, блоки циліндрів, циліндрові втулки, кришки й голівки блоків

Фундаментні рами. До числа основних износов і ушкоджень фундаментних рам відносять износы гнізд рамовых підшипників, а також верхніх опорних поверхонь, на які встановлюють блоки циліндрів, тріщини на ребрах і в перегородках рам. Износы гнізд рамовых підшипників порушують циліндричну форму їхніх поверхонь і співвісність

Не співвісність гнізд виявляють за допомогою контрольного вала, що укладають у гнізда, після чого щупом замірять зазори між шейками вала й поверхнями гнізд. Не площинність верхньої базової поверхні виявляють лінійкою й щупом. Лінійку укладають у напрямку осі вала й поперек її. Цей же дефект виявляють і за допомогою спеціальних оптичних приладів

Блоки циліндрів. До износам відносять корозійні руйнування посадкових поясів, що фіксують положення циліндрових втулок, місцеві вироблення на нижній опорній поверхні в районі отворів для анкерних зв'язків; корозійні руйнування поверхонь охолодження; тріщини у верхніх частинах блоку, зривши різьблення в отворах для шпильок і ін. Корозійні руйнування виявляють оглядом. Місцеві вироблення на нижній опорній поверхні виявляють лінійкою й щупом. По розмірі зазору між лінійкою й поверхнею блоку визначають відхилення від площини
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


good
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009