Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Ушкодження основних деталей
У процесі експлуатації суднові механізми й тридцятилітні їхні вузли й деталі зношуються. До износам ставляться корозійні й ерозійні руйнування поверхонь деталей, однак основна причина зношування деталей механізмів - тертя. Розрізняють кілька видів руйнувань деталей: усталостное руйнування деталей, що виникає від дії на них стискаючих, що розтягують і крутять зусиль. На металах воно проявляється у вигляді тріщин.

Розрізняють наступні періоди усталостного руйнування металу: перший - інкубаційний період, пов'язаний з нагромадженням перекручувань кристалічних ґрат. У цей період підвищуються мікро твердість і границя текучості й знижується модуль пружності; другий - період розпушення, пов'язаний із зародженням і розвитком субмикроскопических тріщин до тріщин мікроскопічних розмірів.

У цей період знижуються мікро твердість, механічні властивості й модуль пружності; третій - період розвитку мікротріщин до критичного розміру. Відбувається подальше зниження міцності й пластичності; четвертий - остаточне руйнування металу, пов'язане з поширенням тріщин критичного розміру.

Руйнування від мікро різання, що виникає при відповідній конфігурації контактуючого виступу або при наявності на поверхні тертя часточок абразивів; відділення часток металу з поверхні внаслідок повторного деформування металу, що приводить до пластичного деформування тонкого поверхневого шару, пері наклепу й руйнуванню; глибинне руйнування вириванням, що виникає при взаємному ковзанні поверхонь, що зчепилися в місцях контакту.

Воно носить характер видирання або виколювання матеріалу не по місцю спайки, а усередині, під поверхнею; атомарне зношування, що виникає при терті двох тіл від градієнта температури, напруг і деформацій, коли атоми із кристалічних ґрат однієї поверхні можуть дифундировать в іншу.

Основні фактори, що впливають на зношування деталей. Залежно від наявності змащення й стану тертьових поверхонь розрізняють кілька видів тертя. При роботі суднових механізмів найбільше характерно напіврідинне й граничне тертя. Напіврідинним називають тертя тіл при наявності змащення, що не розділяє повністю тертьової поверхні.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


prorochestvo.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009