Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Поверхневі й наскрізні тріщини

Поява не плотностей у пазах пояснюється поганою конопаткою смоляним клоччям пазів і застосуванням мало еластичних шпаклівок, складених на основі бітумів. Зміну палубного настилу починають із видалення пробок над шпильками кріплення, відгвинчування гайок і зняття дощок. У міру зняття дерев'яного настилу роблять дефектацию й ремонт металевої палуби й шпильок кріплення палубника.

Після ретельного очищення й перевірки водонепроникності відремонтованої металевої палуби її ґрунтують і офарблюють эпоксидно-этинолевыми фарбами за 2 рази. У якості палубника використовують антисептированную сосну, вологість якої не повинна перевищувати 20%. Збирають палубний настил після установки ватервейса, при цьому розганяють стики кожної дошки й розмічають отвору для кріплення.

Щільне прилягання дощок забезпечують за допомогою спеціальних гвинтових струбцин. Якісне ущільнення стиків і пазів можна одержати застосуванням еластичних складів на каучуковій основі або герметизирующими складами типу гуми. Для створення водонепроникного покриття зовнішню поверхню палуби варто офарбити водостійкими фарбами.

З огляду на складність герметизації палубних покриттів і високу вартість їхнього ремонту, настил палуби можна замінити більше економічними мастичными покриттями. Для покриття внутрішніх палуб можна застосувати ксилолітову мастику. Додаючи в оздоблювальний шар цієї мастики барвники, можна додати палубі різний колір. Застосовують також мастики на основі латексний^-латексного-цементно-латексного й компаундов.

Характер зношування дерев'яних підлог внутрішніх приміщень аналогічний зношування палубника. Їхній ремонт виконують безпосередньо на судні, що утрудняє застосування засобів механізації. Тому більше прогресивним методом є заміна суцільних дерев'яних настилів підлог знімними щитами, що поліпшує умови проведення профілактичних відходів (своєчасна просушка, очищення, фарбування й т.п.) і знижує трудомісткість ремонтних робіт.

Ремонтують і виготовляють щити в цеху, що значно поліпшує умови праці, створює можливість застосувати засобу механізації, знижує трудомісткість і строки ремонту. Удосконалювання технології деревообробних робіт може бути здійснене при максимальному переносі робіт із судна цех.

Тому щитовий метод виготовлення й ремонту суднових дерев'яних конструкцій не повинен обмежуватися щитами для підлог або настилу в трюмних приміщеннях, але повинен бути розповсюджений на й опоряджувальні роботи в житлові й служебно-бытоных приміщеннях судна. Цьому в значній мірі сприяє широкого застосування декоративних шаруватих пластиков різних розцвічень, що імітують породи дерева й матеріали.

Шаруваті пластики поліпшують санітарно-гігієнічні умови судна; вони довго, стійки при дії лугів, кислот і масел, не у фарбуванні поверхні, їх можна протирати й мити гарячою водою. При необхідності виробництва ремонтних робіт з корпуса, надбудовам і житловим приміщенням щитові панелі легко демонтувати й знову встановити по завершенні ремонтних робіт.

Обрешетник також може бути виготовлений з окремих щитів-рамок із заздалегідь підготовленими отворами для кріплення до шпильок, привареним до набору корпуса. Після установки обрешетника можна виставляти секції щитів внутрішнього обшивання приміщень
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009