Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Поверхневі й наскрізні тріщини
Нерівномірне висихання деревини приводить до виникнення внутрішніх напружень, що викликають появу тріщин уздовж через значительней різницю в опорі розриву в поперечному й поздовжньому напрямку. При негативних температурах відбувається заморожування вологи, що перебуває в деревині, що також приводить до утворення тріщин, називаних морозобоинами.

Тріщини можуть бути поверхнева й наскрізними, тому що тріщина, що утворилася, найчастіше має тенденцію до свого розвитку. Порушення геометричної форми дерев'яних конструкцій проявляється в усушці окремих елементів, жолобленні. Зі зниженням вологості повітря обсяг деревини зменшується, що викликає появу щілин.

Підвищення вологості збільшує обсяг деревини, що приводить до спучування дерев'яних конструкцій. Жолоблення конструкцій може відбутися через нерівномірне сушіння, особливо якщо конструкція складається з різних по обсязі й перетину елементів. Механічне зношування дерев'яних конструкцій проявляється в стиранні дощок і поступовому вимиванні м'яких шарів.

Особливо піддані стиранню ділянки палубного настилу в коридорах у дверей, привальні бруси й ін. Вимивання м'яких шарів особливо характерно для деревини хвойних порід. Поява великих ушкоджень у вигляді поломок і залишкових деформацій дерев'яних конструкцій у більшості випадків пов'язане з ушкодженням корпуса судна.

Хімічне руйнування деревини є наслідком впливу різних лугів, кислот і антисептиків. Різні гіди износов і ушкоджень дерев'яних конструкцій можуть бути наслідком конструктивних і технологічних недоліків, а також незадовільних умов їхньої експлуатації.

До конструктивних недоліків варто віднести неправильний вибір матеріалу й невдале сполучення окремих елементів у збірної конструкції; до технологічних недоліків - застосування матеріалу з більшою кількістю пороків (сучки, початкова гнилизна, косослой і т.п.), неправильні оброблення матеріалу, просочення його й фарбування. Незадовільні умови експлуатації дерев'яних конструкцій проявляються при відсутності або недостатності вентиляції, наявності застійної води, несвоєчасної обсушке й фарбуванню.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009