Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Фарбування казана

Відповідно в першому випадку при ремонті й виготовленні кінці трубок захищають анти эрозийными вставками, у другому - відбивними щитами. Технологія ремонту теплообмінних апаратів залежить від їхнього конструктивного виконання. Якщо кріплення трубок охолоджувачів, підігрівників або конденсаторів до трубних дощок виконано за допомогою чепцевих втулок, всі дефектні трубки заміняються новими.

Ремонт виконують у такій послідовності: вигвинчують чепцеві втулки й видаляють старе набивання; виймають трубки із гнізд трубних ґрат; виготовляють нові трубки; установлюють трубки на місце; ставлять нове набивання; загортають і обжимають сальниковы втулки; роблять гідравлічні випробування. Якщо кріплення трубок у трубних дошках виконано вальцюванням, старі трубки вирізують внутрішнім труборізом. Одну частину трубки видаляють із ґрат крейцмейселем, іншу - вибивають дерев'яним молотком.

Зачищають гнізда трубних ґрат, вставляють нові трубки й закріплюють за допомогою вальцювання. Після розвальцьовування виступаючі кінці трубок разбортовывают легенями ударами по оправленню, вставленої в трубку. При ремонті корпусів теплообмінних апаратів місця корозійних руйнувань зачищають, знежирюють ацетоном і зашпаровують эпоксидной смолою.

Одним із часто, що зустрічаються ушкоджень, внутрішніх поверхонь чавунних корпусів теплообмінних апаратів є електрохімічна корозія, що виникає під дією електричного струму через наявність різнорідних металів. Для попередження цього явища внутрішню поверхню корпуса після ретельного очищення покривають лаком

Ремонт головних і допоміжних суднових механізмів. Загальні положення: До суднових механізмів ставляться головні й допоміжні суднові двигуни внутрішнього згоряння , компресори, насоси відцентрові, вихрові, поршневі й шестерні, шпилі, брашпилі, лебідки гідравлічних і механічні різних призначень, кермові машини гідравлічні й електричні й інші механізми.

Роботи з ремонту суднових механізмів по трудомісткості ділять приблизно на дві рівні частини. До першої частини відносять демонтажно-монтажні й деякі ремонтні роботи, виконувані на судах, до другого - всі ремонтні роботи, проведені в спеціалізованих і слюсарно-складальних цехах судноремонтних підприємств.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

электронно цифровая подпись для электронных торгов

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009