Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Фарбування казана
Після нанесення обшивання казан офарблюють суриком. Зовнішнім оглядом казанів після ремонту представник Регістра завершує процес підготовки казанів до експлуатації. Остаточну перевірку якості ремонту й здачу казанів в експлуатацію здійснюють у процесі швартовних і ходових випробувань судна

Ремонт теплообмінних апаратів. На судах застосовують головним чином рекуперативні (поверхневі) апарати, у яких одне робітниче середовище передає тепло іншому робітничому середовищу через поділяючу їхню поверхню - стінку. Теплопередающие поверхні звичайно складаються із трубок або пластин різної конструкції. По конфігурації поверхні теплообміну застосовують змієвикові, кожухо-трубчасті, пластинчасті й інші апарати.

Як матеріали для них застосовують метали й неметалічні матеріали. На судах теплообмінні апарати служать для: охолодження забортною водою мастила для двигунів внутрішнього згоряння; підігріву дизельного палива й мастила до подачі їх у сепаратор або фільтр;
підігріву води для санітарно-побутових потреб водою, що відробила, двигунів.

На судах набутили застосування трубчасті холодильники для охолодження масла, що працюють за схемою противотока. Охолодна вода входить по патрубку й по трубі опускається долілиць, потім по латунних трубках піднімається нагору й виходить із холодильника по патрубку. Гаряче масло входить у холодильник через патрубок і обмиває зовні трубки, по яких протікає холодна вода, і охолоджене виходить із холодильника через патрубок.

У процесі експлуатації подібних холодильників спостерігається випадання осаду з води на охолодних поверхнях, патрубків, корпуса й трубних дощок, порушення герметичності в з'єднаннях. Прагнення підвищити швидкість робітничого середовища в теплообмінних апаратах для підвищення коефіцієнта тепловіддачі часто викликає збільшення ерозії трубок.

Для зменшення ерозійного руйнування трубок при ремонті можуть бути корисні деякі конструктивні зміни. У місцях, де спостерігається найбільш сильний вплив ерозії, установлюють відповідних гасителів енергії потоку або перетворювачі руху. Так, найбільш уразливими місцями в теплообмінних апаратах є входи робітничого середовища в трубки й вихід її в між трубний простір.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


Супер п форсе отзывы о Супер форсе. prorochestvo.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009