Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Очищення корпусних конструкцій

Найбільше поширення одержали щітки діаметром від 100 до 200 мм із електроприводом через гнучкий вал, а також із пневмо приводом від роторної машинки. Щітковими апаратами важко одержати гарну якість очищення корродированной поверхні, тому що продукти корозії, що перебувають у поглибленнях , не можуть бути повністю вилучені як радіальної, так і торцевою обертовою щіткою.

Застосування щіток найбільше доцільно для очищення надбудов і внутрішніх поверхонь від старої, що погано тримається фарби й іржі. Однак при роботі щітками навколо робітника утвориться хмара дрібного пилу із продуктів корозії, тобто створюються шкідливі умови праці. Термічні способи очищення.

Для очищення сталевого прокату від окалини, а також для очищення від іржі й старої фарби металевих конструкцій нерідко застосовують газопламенный спосіб. Інструментом для цього способу очищення служать многопламенные пальника. Пальника для газопламенной очищення відрізняються від стандартних зварювальних пальників довжиною трубки змішувача й конструкцією мундштука-пальника.

У голівці пальника є більше 30 отворів діаметром 0,6 мм, розташованих на однаковій відстані друг від друга. Ширина полум'я пальника - 100 мм. Газ виходить із пальника зі значною кінетичною енергією i і високою температурою полум'я. Короткочасне нагрівання обшивання корпуса судна полум'ям високої температури викликає різке розширення й розпушення шарів окалини й іржі, які в результаті втрачають зв'язок з основним металом.

Крім того, волога, що втримується в іржі й окалині, а також штучно додана, образуя при нагріванні пар, підсилює дія, що розпушує, полум'яного очищення. Фарби й інші види забруднень обшивання корпуса згоряють; залишки окислів, що утворилися при згорянні, віддаляються з поверхні вручну або за допомогою пневматичних щіток.

Підігріта суха поверхня металу придатна для нанесення захисного лакофарбового покриття. При дуже міцному шарі окалини й іржі або при товстому шарі фарби очищення повторюють кілька разів, до одержання якісної поверхні. Перевага цього способу полягає в його нешкідливості для працівників, що роблять очищення, і можливості використання в будь-який час року.

Газопламенный спосіб ефективний тільки при очищенні металевих поверхонь від тонкого шару іржі й нещільного шару окалини - у цьому випадку продуктивність очищення доходить до 25 м2/год при витраті кисню до 2,0 м3 і ацетилену до 1,5 м3. При видаленні товстого шару фарби або щільної окалини продуктивність полум'яного очищення значно нижче.

Необхідність видалення після такого очищення залишків згорілої фарби, окалини іржі за допомогою щіток і шкребків, тобто повторне очищення поверхні, робить цей спосіб ще менш продуктивним. Зазначені недоліки газопламенного способу очищення й можливості пожежі при наявності дерев'яних надбудов або внутрішнього дерев'яного обшивання обмежують його застосування в судноремонті.

При очищенні корпусів судів з товщиною обшивання до 4 мм газопламенный спосіб не застосуємо, тому що висока температура викликає жолоблення й утворення бухтин. До термічних способів очищення варто віднести й електромеханічні щітки, які призначені для видалення з поверхні металу міцно зчепленої окалини.

Сутність способу очищення електромеханічними щітками полягає в розплавлюванні окалини електричною дугою, що виникає між щіткою й очет поверхностью, щоМ. Розплавлена окалина легко знімається обертовою сталевою щіткою. Продуктивність електромеханічної щітки не перевищує 3 м/ч.

Недолік цього способу - неможливість його застосування для очищення корпусів судів від залишків лакофарбового покриття або масляних забруднень. Хімічні способи очищення. Видалення окалини й продуктів корозії хімічними способами полягає в обробці поверхні чорних металів водяними розчинами сірчаних, соляних, фосфорної Інших кислот. При взаємодії металу з кислотою одночасно протікають два процеси: розчинення іржі й розчинення металу.

Щоб зменшити втрати металу при травленні, охоронити його від водневої крихкості, що виникає внаслідок поверхні за рахунок водню, що виділяється при реакції, у травильні розчини кислот додають присадки інгібіторів. Інгібітори сповільнюють реакцію металу з кислотою, і дія зводиться до розчинення продуктів корозії.

Технологічний процес хімічного очищення складається з операцій: травлення сарною або соляною кислотою з добавкою відповідних інгібіторів; промивання металу від залишків кислоти; нейтралізації лужним розчином залишків кислоти; промивання від залишків лугу; пассивирования очищеної поверхні.

При очищенні корпусів судів від окалини й іржі для експерименту застосовувалися травильні пасти, Виготовлені змішанням розчинів кислот, що містять інгібітори, з інертними наповнювачами й речовинами, що підвищують липкість паст і поліпшують змочування металу травильними розчинами. При введенні в пасту якої-небудь однієї кислоти (соляний, сарною або фосфорної) травильні пасти не дають задовільних результатів, тому в досвідах застосовувалися суміші цих паст.

Хімічний спосіб очищення, що полягає в нанесенні паст, не знайшов широкого застосування через низьку якість очищеної поверхні й значної витрати часу, що перевищує витрати на ручне очищення.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009