Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Очищення корпусних конструкцій
Збільшення термінів служби корпусів судів пов'язане із застосуванням ефективних методів захисту металу від корозії. Недостатній контроль за заходами щодо захисту металевих корпусів судів, що перебувають в експлуатації.

Приводить до значних корозійних руйнувань, викликає зайві витрати засобів і часу на ремонт, а також знижує ходові якості судна. Захисні властивості лакофарбового покриття підводної частини корпуса судна й строк його служби залежать не тільки від якості лакофарбових матеріалів, але й від якості обробки поверхні металу під фарбування.

Досвід експлуатації показав, що краще наносити не дуже високоякісну антикорозійну фарбу на добре підготовлену поверхню корпуса судна, чим гарну фарбу на забруднену й непідготовлену поверхню. Захисні лакофарбові покриття можуть виправдати своє призначення тільки там, де їх наносять на якісно підготовлену поверхню метав та.

Плівки захисних покриттів не є повністю водонепроникними: їх із часом збільшується. У період руху судна шар лакофарбового покриття руйнується інтенсивніше, збільшуючи пористість. Через пори й дрібні тріщини в лакофарбовій плівці проникає вода, що, стикаючись із металом, викликає корозію під лакофарбовою плівкою.

продукти, Що Утворяться, корозії спучують плівку, у результаті чого вона відділяється від поверхні металу. Запобігти відшаруванню плівки можна міцним зчепленням її з металом обшивання корпуса. Міцність цього зчеплення в значній мірі залежить і від якості підготовки поверхні під фарбування.

Добре підготовлена поверхня обшивання корпуса в кілька разів збільшує тривалість служби захисного покриття. На судноремонтних підприємствах очищення корпусів судів і надбудов здійснюють як вручну, так і механизированно. Ручне очищення роблять за допомогою відбійних кирок, сікачів, шкребків і металевих щіток. Цей спосіб очищення, при якому робітники займаються стомлюючою фізичною працею в атмосфері, забрудненою пилом (особливо при роботі із щітками), малопроизводителен.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009