Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Нормування износов

Шорсткість обшивання корпусів судів, викликану виразковою корозією, замірять профілографами. У вантажних теплоходів, що експлуатуються 5-10 років, середньоквадратичне значення шорсткості коливається в досить широких межах, а зі збільшенням терміну служби судів спостерігається деяке збільшення шорсткості. Графік побудований для швидкості руху судна 18 км/ч.

Такими графіками можна користуватися при необхідності економічного обґрунтування вибору технологічної схеми ремонту корпуса (шпаклівка, фарбування й т.п.). Наприклад, для вантажного теплохода проекту 576 вантажопідйомністю 2000, при середньоквадратичній шорсткості обшивання корпуса 0,3мм приріст опору руху AR складе близько 13%, що відповідає втраті швидкості 4%.

При розробці ремонтної схеми корпуса судна необхідно враховувати переважний вплив корозійної шорсткості носової частини корпуса, що становить приблизно 75% від загального збільшення опору. Тому виробництво трудомістких шпаклювальних робіт, призначених для усунення корозійної шорсткості обшивання, необхідно передбачати в основному в носовій частині судна. Якість поверхні обшивання корпуса судна характеризує допускається высота, що, шорсткості обшивання.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


Киев мезотерапия киев
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009