Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Нормування износов

Крім залишкових деформацій і износов, зниження оцінок технічного стану, а отже, і необхідність виконання певного обсягу ремонтних робіт викликають і інші дефекти корпуса. Зниження оцінки технічного стану корпуса до "забороненого" установлюють при наступних дефектах: якщо загальний залишковий прогин судна в місцях найбільших деформацій супроводжується розривами й тріщинами поздовжнього набору, комінгсів люків, палуб обшивання.

Різкими поперечними складками або іншими ознаками перелому, що намітився; при наявності водотечности, що перевищує можливості водовідливних засобів судна. Не впливають на призначення оцінки технічного стану корпуса, але усуваються при найближчому судноремонті наступні дефекти: цементні закладення; погнутість штевнів.

Деформація пілерсів і розкосів вантажних палуб при стрілці прогину не більше 1/200 / (де/ -повна довжина пілерсів або розкосів); залишкові деформації фальшборту, стінок рубань, надбудов, що не беруть участь у загальній міцності корпуса судна, і ін. Припустимо відступи від регламентованих норм зношування й розмірів деформацій, якщо дефекти усунуті введенням додаткових підкріплень або представлені відповідні розрахунки, що підтверджують достатній запас міцності зношених і деформованих зв'язків або корпуса судна вцелом.

Вплив зношування й деформацій обшивання корпуса на ходові якості судна. Зниження витрат на ремонт корпусів судів у значній мірі залежить від правильного призначення обсягів ремонту на базі обґрунтованих норм припустимих износов і залишкових деформацій, що забезпечують загальну й місцеву міцність корпуса. При цьому необхідно враховувати, що стан підводної частини корпуса впливає не тільки на прочностные характеристики, але змінює також ходові якості судна за рахунок збільшення опору води його руху.

Для судів внутрішнього плавання основноїої тридцятилітньому опору є опір тертя, що може досягати 60-70% від повного опору. Звідси треба, що найважливішим засобом збільшення швидкостей руху річкових судів є зменшення опору тертя. У реальних умовах експлуатації судна обтікання біля підводної поверхні корпуса звичайно відбувається при режимі, коли корпус є гидравлически шорсткуватим.

При обтіканні корродированной поверхні важливу роль грає відносна шорсткість, що визначають як відношення середньоквадратичної висоти елементів шорсткості до товщини прикордонного шару б. При заданому значенні відносна шорсткість у судна зменшується з видаленням від форштевня, тому що товщина прикордонного шару збільшується в напрямку до корми. Звідси треба, що носова й кормова частини судна впливають на опір, викликуваний шорсткістю обшивання корпуса.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009