Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Нормування износов
Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації корпуса без попередньої заміни зношених зв'язків і усунення ушкоджень виробляється порівняння износов із припустимими значеннями.

При дефектации залишкових деформацій повинні бути обмірювані: для вм'ятини - максимальна стрілка прогину; - найменший розмір вм'ятини в плані, обмірюваний по деформованому наборі в районі максимального прогину; довжина окремих вм'ятин, що лежать в одному поперечному перерізі палуби перетину днища й кожного борта. За обмірюваним значенням параметрів вм'ятин визначають величини: відношення й сумарні довжини вм'ятин. При дефектации гофрування й бухтин вимірюють максимальні стрілки прогину

Для судів, призначених для плавання в битому льоді, гранично припустимий зношування зовнішнього обшивання льодового пояса не повинен перевищувати 25% від проектних толщин. Для криголамів це зношування не повинен перевищувати 20. При розбіжності оцінок по різних факторах, що нормують, оцінку призначають по найгіршому показнику.

При встановленні оцінок технічного стану не враховують: окремо розташовані вм'ятини з найбільшим розміром у плані не більше 0,6 м і зі стрілкою прогину до 100 мм за умови усунення тріщин і розривів по наборі; вм'ятини зі стрілкою прогину менш 20 мм незалежно від сумарного розміру по перетині корпуса; вм'ятини, розташовані тільки в районі неодруженого набору, зі стрілкою прогину до 30 мм незалежно від сумарного розміру по перетині корпуса.

Сумарний розмір вм'ятин у краях судів, включаючи й одиничну вм'ятину; гофрування, якщо максимальна стрілка прогину в середній частині судна не перевищує 1/20 відстані між балками суднового набору, а в краях судна - 1/10 цієї відстані; бухтин, якщо максимальна стрілка не перевищує 1/10 відстані між балками. При розбіжності оцінок по різних факторах, що нормують, оцінку призначають по гіршому показнику.

При встановленні оцінок технічного стану не враховують: гофрування обшивання з величиною максимальної стрілки прогину, що не перевищує 1/25 відстані між балками суднового набору для алюмінієво-магнієвих сплавів і 1/50 для дюралюмінію; бухтины обшивання зі значенням максимальної стрілки прогину, що не перевищує 1/15 відстані між балками суднового набору для алюмінієво-магнієвих сплавів і 1/20 для дюралюмінію.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


vulkno.te.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009