Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Порушення кабельних мереж

Бухтиноватостью називають одиничні, обмежені по розмірі, залишкові прогини аркушів між двома балками набору; без деформації останніх, що характеризуються стрілками прогину, довжиною й шириною
Вм'ятиною називають залишковий прогин обшивання, настилу палуб або другого дна разом з балками набору, що характеризується найбільшою величиною стрілки прогину, довжиною й шириною.

Гофрування й бухтиноватость обшивання корпуса можуть бути наслідком невдалого розташування ребер жорсткості, завищених розмірів зварених швів, зайвого насичення набору, неправильного розкрою аркушів і т.п. при проектуванні корпуса судна. У більшості випадків гофрування й бухтиноватость з'являються в результаті неправильного виконання зварювальних робіт.

Вм'ятини можуть також бути наслідком роботи судів у льодових умовах. Гофрування, вм'ятини й бухтины зменшують участь деформованих ділянок у забезпеченні міцності корпуса. У корпусі судна відбувається перерозподіл напруг, тому що зв'язку, що перебувають поблизу деформованих ділянок, виявляються перевантаженими, що сприяє концентрації напруг, що негативно впливає на місцеву й загальну міцність корпуса судна.

Основний вплив на загальну міцність роблять деформовані ділянки, розташовані на обшиванні днища й настилі палуби, тобто в крайніх зв'язках еквівалентного бруса. Вм'ятини, гофрування й бухтины в підводній частині корпуса істотно впливають на ходові якості судна, тому що збільшують опори води його руху, а в надводній частині корпуса й на надбудовах погіршують зовнішній вигляд судна.

Місцеві деформації залежно від стрілки прогину й розмірів вм'ятин в одному перетині корпуса викликають зниження оцінки технічного стану судна. При ненормальних умовах експлуатації й у результаті аварій (зіткнення з підводними перешкодами, із судами, навали й посадки на мілину, плавання в штормових умовах і т.д.), внаслідок недостатньої місцевої або загальної міцності корпуса судна, можуть відбутися руйнування корпусних конструкцій

Під руйнуванням конструкцій корпусів судів розуміються розриви або злами окремих зв'язків, пролами зовнішнього обшивання й настилу палуби, а також окремі тріщини по цілому металі або в зоні зварених швів. У ряді випадків всі ці види руйнувань можуть з'явитися одночасно. Досить часто руйнування корпусних конструкцій на вантажних судах пов'язані з порушенням правил вантажно-розвантажувальних операцій. Варто відрізняти руйнування, що приводять до негайного висновку судна з експлуатації, від руйнувань, що роблять судно обмежено придатним.

До першого виду руйнувань належать переломи корпуса або його основних зв'язків і пробоїни. Найбільш часті ушкодження в носовому краї корпуса через зіткнення з підводними предметами й переломи в районі миделового перетину. До другого виду руйнувань відносять невеликі тріщини в елементах набору, зварених швах і в обшиванні корпуса.

Тріщини найчастіше виникають у місцях концентрації напруг внаслідок конструктивних особливостей вузла, значних износов або деформацій. Поява тріщин у тих самих місцях свідчить про необхідність конструктивної зміни або посилення вузла. При тривалій роботі конструкції корпуса в умовах вібрації також можуть з'явитися тріщини. В утворенні тріщин значну роль грають якість корпусної сталі й технологія виконання зварювальних робіт.

Застосування стали з підвищеним змістом вуглецю сприяє утворенню тріщин. Зварювання в умовах твердого контуру при порушенні технологічного процесу можуть також привести до утворення тріщин. Своєчасне виявлення тріщин і усунення їхнім зварюванням або заміною дефектної ділянки запобігає руйнування конструкції й можливість серйозних аварій
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009