Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Порушення кабельних мереж

Відшарування окалини при експлуатації судна викликає також передчасне руйнування захисного лакофарбового покриття. Незахищені ділянки металу є у свою чергу анодами стосовно пофарбованої поверхні обшивання корпуса. Практика показала, що тривале витримування аркушів під відкритим небом викликає повільне перетворення прокатної окалини.

Ці процеси ведуть до зміни обсягу окалини й швидкому наростанню її відшаровування. Виникнення пари окалина - конденсаційна вода - сталь приводить до утворення між окалиною й основним металом іржі, що також сприяє відшаровуванню окалини, однак для повного її видалення потрібно досить тривалий час. Результати вимірів износов корпусів судів внутрішнього плавання свідчать, що найбільше зношуються обшивання днища й настил другого дна.

Аналіз корозійного зношування корпусів вантажних теплоходів показав, що за 20 років експлуатації зношування днищевой обшивання досягає 1 мм, а настилу другого дна - трохи менше. Швидкість виразкової корозії більш ніж у два рази перевищує швидкості рівномірного зношування, що доводить необхідність проведення регулярних профілактичних заходів щодо захисту підводної частини корпуса судна.

Дослідженнями встановлено, що корозійний процес розвивається з різною швидкістю на зовнішніх і внутрішніх поверхнях обшивання корпуса судна; при цьому встановлене, що розмір корозійного руйнування із зовнішньої сторони становить 75% від сумарного корозійного зношування обшивання. Отримані середні значення швидкостей виразкової корозії характерні для судів, що перебувають в експлуатації 6-10 років.

Досвід показує, що при більше тривалій експлуатації судів внутрішнього плавання вогнища виразкової корозії на обшиванні корпуса поступово зливаються, наближаючись, таким чином, за своїм характером до рівномірного корозійного зношування. При цьому швидкість наростання виразок у глибину металу вповільнюється й, як показав аналіз зроблених вимірів, досягає 40-90 напівтемних/рік

Деформації й ушкодження елементів корпуса судна: Деформації корпуса судна можна підрозділити на три основних! виду: гофрування, бухтиноватость і вм'ятини. Гофруванням називають залишкові прогини аркушів обшивання й настилів корпуса між декількома балками набору, без деформації останнього, що надають корпусу ребристий вид. Гофрування характеризують значенням стрілки прогину, довжиною й районом поширення по довжині або висоті судна.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


Купить лампу для наращивания ногтей недорого украина можно у нас.
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009