Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Механізація шпаклювальних робіт

Для механізації процесу шпаклівки корпусів судів розроблена конструкція апарата, аналогічна застосовуваному в будівельній техніці, але зі зміненим пристроєм шпателів, що дозволяють наносити шпаклівку у вертикальному й стельовому положеннях. Шпаклювальний апарат складається із пневматичного бака місткістю 25-50 л, змонтованого на колесах, шлангів для подачі повітря, шпаклювальної мастики й робочої голівки .

Кришка бака має гумове ущільнення. У верхній частині бака приварений патрубок з вентилем для подачі стисненого повітря. Вихід шпаклювальної маси під тиском стисненого повітря виробляється через патрубок, розташований у нижній частині бака. При роботі шпаклювальним апаратом мастика повинна мати більше-рідкий склад, чим при ручній шпаклівці.

З апарата мастика під тиском стисненого повітря подається по шлангу до шпаклювальної голівки. Пульверизационный шпатель може працювати на мастиці більше рідкого складу-50% меленої крейди й 50% этинолевого лаку. З апарата під тиском стисненого повітря мастика подається по шлангу й трубці до распылительной голівки.

По другій трубці до распылительной голівки подається стиснене повітря, що мастику й у вигляді дрібних крапель наносить її на корродированную поверхня обшивання. Рідка мастика заповнює всі поглиблення на поверхні металу. Для додання гладкості обшиванню корпуса мастику необхідно розгладжувати гумовим шпателем вручну, а після висихання зачистити наждаковим колом.

На відміну від шпаклівки, приготовленої на оліфі, шпаклівка при висиханні не дає тріщин, образуя щільний захисний шар. Витрата шпаклівки при одношаровому покритті становить 350 г/м2" при двошаровому - 550 г/м2. Поверхня обшивання після шпаклівки покривають (залежно від району плавання) двома-трьома шарами этинолевой фарби ЭКЖС-40.

Захисні лакофарбові покриття й механізація фарбувальних робіт. Захисні властивості фарби у великій мері залежать від товщини нанесеного шару. Будь-яка лакофарбова плівка є пористою й при сильному збільшенні виглядає, як сито. Пористість лакофарбової плівки можна зменшити нанесенням декількох шарів покриття, підбором відповідного пігменту, тонким його здрібнюванням і правильною технологією нанесення покриття.

Поверхня, що офарблюється, залежно від способу, що застосовувався, її очищення, має різний ступінь шорсткості, що відрізняється розміром виступів і глибиною западин. Для забезпечення захисту металу від корозії товщина шару фарби повинна перевищувати виступаючі на металі гребінці в 2-3 рази.

Для надійного антикорозійного захисту необхідна мінімальна товщина шару фарби 125 напівтемних, що видно із графіка стійкості захисного покриття залежно від товщини шару сухої фарби. На товщину шару і якість покриття значно впливають: якість кистей, склад розчинників, час нанесення фарби, атмосферні умови й кваліфікація персоналу. Важливим фактором, що впливає на якість захисного лакофарбового покриття, є техніка нанесення фарби.

Всі засоби нанесення лакофарбових покриттів можуть бути зведені до трьох основних груп: махові й валиковые кисті, пневмо-пульверизатори й установки безповітряного розпилу фарби. Багаторічні спостереження за якістю пофарбованих поверхонь показали, що при нанесенні ґрунтувального шару кистями виходить краща його адгезія з металом, чим при повітряному розпилі фарби.

Волосяну кисть застосовують для фарбування невеликих внутрішніх приміщень і у важкодоступних місцях корпуса судна. Валиковую кисть використовують при фарбуванні більших внутрішніх приміщень, надбудов, а також для нанесення ґрунтувальних шарів фарби на обшивання підводної частини корпуса судна. При цьому продуктивність праці підвищується в 1,5 рази в порівнянні з маховими кистями
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

сдача электронная отчетность ФНС, ПФР, ФСС, Росстат, ФРАР

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009