Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Механізація шпаклювальних робіт

Корозійну шорсткість підводної частини корпуса можна ліквідувати нанесенням різних шпаклювальних покриттів на очищену поверхню. Дотепер на судноремонтних заводах не шпаклювали підводну частину корпуса через недооцінку корозійної шорсткості на опір води руху судна" а також великої трудомісткості процесу при ручному виконанні.

До того ж були відсутні механізовані способи для якісної: підготовки поверхні під шпаклівку, а при ручному очищенні на корпусі залишалися продукти корозії, що перешкоджають міцної адгезії різних покриттів сметаллом.

Можливість впровадження шпаклювальних робіт у судноремонт буде залежати від ступеня механізації цього процесу й підбора якісних шпаклювальних матеріалів. В останні роки на судноремонтних заводах для лакофарбових покриттів застосовують этинолевые фарби, що володіють кращими якостями в порівнянні з олійними фарбами й кузбасским лаком.

Застосування этинолевых лаків для готування шпаклювальних мастик створить ряд переваг, головними з яких є їхня тривала стійкість у воді, швидке висихання й низька вартість. Але більше перспективні эпоксидные смоли ЭД-5 і ЭД-6, що володіють високими адгезионными й антикорозійними властивостями.

Застосування їх як шпаклювальні покриття забезпечить тривалий захист корпусів судів від корозійного руйнування, створить гладку поверхню обшивання й об'єднає в одному технологічному процесі шпаклівку й фарбування корпуса. На підставі проведених досвідів на вибір найбільш раціональної схеми шпаклівки й фарбування корпусів судів було встановлено, що ґрунтувати очищену поверхню треба фарбою ЭКЖС-40 відповідно до діючих інструкцій по застосуванню этинолевых фарб

Шпаклювальне покриття наносять при неповному висиханні ґрунтувального шару (через 1-2 год послу ґрунтовки), тобто коли останній має невеликий відлипнув. Склад этинолевой шпаклівки: мелена крейда, просіяна через сито (600 отворів на 1 див2), у кількості 60% по вазі й 40% этинолевого лаку.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

доставка песка новосибирск

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009