Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Механізація шпаклювальних робіт
При включенні механізму підйому ущільнювальний пристрій притискається до поверхні, що підлягає очищенню. Спочатку включаються електродвигуни приводу дробеметной голівки й пилососа, а потім - електродвигун пересування, і відкривається заслінка, що регулює кількість подаваного дробу.

Під час роботи з камери очищення безупинно відсмоктується запилене повітря, що направляється в пиловловлювач, очищається там і виходить в атмосферу, а пил збирається у відстійнику й періодично віддаляється. Ширина очет полосы, що, днища корпуса- 1100 мм. Швидкість пересування агрегату - 45, 60 і 90 м/с, залежно від стану очет поверхности, щоМ.

Продуктивність очищення щільної окалини й іржі - 45 м2/год, слабкої іржі й фарби, що відшаровується, - до 90 м2/ч. Витрата дробу на 1 м 2 очищеній площі - 100-120 р. Принцип роботи установки, як і в днищевой, але змінюється напрямок циркуляції дробу. Дріб з видаткового бункера попадає на робоче колесо голівки самопливом і після очищення в збірний бункер. Дріб зі збірного бункера у видатковий подає транспортер спеціальної конструкції.

переміщення, Що Не Припиняється, дробу зі збірного у видатковий бункер забезпечує безперервне очищення. Вибір способу очищення підводної частини корпуса судна обґрунтовується не тільки його продуктивністю й кращими умовами праці, але й забезпеченням вимог до очищеної поверхні металу, які зводяться до наступним: поверхня повинна бути очищена від окалини.

Старої, що погано тримається фарби, продуктів корозії й інших видів забруднень; поверхня повинна мати антикорозійну стійкість; стан поверхні повинне забезпечити гарну адгезію лакофарбового покриття з металом. Всім цим вимогам у більшій мері відповідають гідропіскоструминний і дробеметный способи очищення.

Механізація шпаклювальних робіт. Усунення корозійної шорсткості обшивання корпуса, запобігання подальшого корозійного руйнування й додання гладкості поверхні підводної частини корпуси пов'язані із впровадженням технології шпаклівки корродированной обшивання в підводній частині з наступним покриттям її синтетичними фарбами.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

Продажа пгс в новосибирске
производство котлов квгм на заводе
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009