Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Корозія металу

Фактори, що впливають на процес корозії корпусів судів внутрішнього плавання. Корозійне руйнування обшивання й інших елементів корпуса судна-це результат процесу, швидкість якого залежить від багатьох зовнішніх і внутрішніх факторів.

До зовнішніх факторів належить середовище, у якій протікає корозійний процес, тобто хімічний склад і температура води транспортних рік, а також швидкість руху води щодо корпуса судна. До внутрішніх факторів варто віднести хімічний склад і структуру металу корпуса судна, стан поверхні, а також внутрішні напруження й деформації, поява яких пов'язане з технологією будівлі, ремонту й умовами експлуатації1 судна.

Із зовнішніх факторів, що впливають на корозійний процес обшивання корпуса судна, найбільше значення має хімічний склад, води, тобто концентрація розчинених у ній солей, кислот і лугів, і наявність в акваторіях блукаючих струмів, розмір яких залежить від ступеня енергооснащеності судноремонтних підприємств, портів і самого флоту.

Рух води має також істотне значення. З одного боку, воно, сприяючи видаленню продуктів корозії, прискорює тим самим цей процес. З іншого боку, посилення доставки до катодних ділянок свіжого кисню під час руху води прагне послабити анодне розчинення металу.

У цьому випадку процес протікає з кисневою деполяризацією й швидкість його в значній мірі залежить від швидкості дифузії кисню на поверхні металу. Корозійне руйнування помітніше проявляється в поверхні води в районі змінної ватерлінії й на виступаючих частинах корпуса, де звичайно підвищені швидкості обтікання і є наклеп, тобто на кормовому підзорі, скуловых аркушах, гострих кутах, крайках аркушів і т.д.

Крім того, силові лінії будь-яких електричних полів блукаючих струмів завжди концентруються на виступаючим і скуловых частинах корпуса судна. Вплив швидкості обтікання на інтенсивність корозійного процесу пов'язане зі змістом вільного кисню в рідині й видаленням захисних плівок. Дослідження показали, що інтенсивність процесу значно менше залежить від концентрації солей у розчині, чим від швидкості руху рідини.

Так, при незмінній концентрації розчину й швидкості руху рідини 11 м/с інтенсивність зростає приблизно в 50 разів у порівнянні з інтенсивністю корозійного процесу в спокійній воді. З наведених даних видно, що корозія розвивається не тільки під час відстою й ремонту судів, але в основному- у процесі експлуатації.

Із внутрішніх факторів, що інтенсивно впливають на корозійний процес корпуса, найбільш істотний стан поверхні корпуса, тобто наявність окалини на обшиванні корпуса, якість підготовки поверхні обшивання під фарбування, а також якість фарбувальних робіт. Електрохімічне розчинення металу корпуса судна на ділянках з ушкодженим шаром захисного покриття прискорюють блукаючі струми, які є у воді акваторій судноремонтних заводів і портів.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009