Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Корозія металу
Електрохімічна корозія металу - це наслідок фізичної й хімічної неоднорідності сплавів і поверхневих плівок, що виникають у процесі плавки, прокату й термічної обробки.

Тому поверхня металу можна розглядати як многоэлектродную складну систему, що складається з безлічі анодних і катодних ділянок. Ділянки поверхні металу, де відбувається вихід іон-атомів металу в електроліт, називають анодами, а процеси, що протікають на цих ділянках, - анодними

Ділянки поверхні металу, де відбувається поглинання й розрядка надлишкових електронів, називаються катодами, а процеси, що протікають на цих ділянках, - катодними. У результаті взаємодії гальванічних пар ділянки поверхні металу, що грають роль анодів, руйнуються. Для характеристики процесів електрохімічної корозії звичайно вимірюють корозійні струми й потенціали металів.

При цьому завжди знаходять пропорційну залежність між кількістю струму, що вийшов з анодної області, і кількістю металу, подвергшегося корозії, що цілком відповідає законам електролізу. Анодними й катодними ділянками на корродирующей поверхні металу є місця, різні по своєму хімічному складі й фізичному стані. Поверхня металу, що одержала деформацію при технологічній обробці, стає анодом і піддається корозійному руйнуванню

Анодні й катодні ділянки на корпусі судна в процесі його експлуатації можуть не займати певного місця: анодні ділянки на судні, що перебуває в русі, можуть стати катодними при стоянці судна й навпаки, залежно від напруг, що виникають у корпусі судна. Напружений стан елементів корпуса судна, викликане більшою кількістю поздовжніх і поперечних зварених швів, гибочными роботами й усуненням різних деформацій, сприяє розвитку електрохімічної корозії.

Поверхня металевого корпуса завжди стикається з водою або перебуває в атмосфері, насиченою вологою, тому є всі умови для розвитку процесу корозії й утворення іржі. Дослідження показали, що іржа (продукт корозії) складається приблизно з 60% окису заліза Fe203, 32% закису заліза FeO і 8% вуглекислого закису заліза. Колір іржі - від жовтого до червоного й темно-коричневого - в основному залежить від складу води.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

.:EXTAZY:. - Твій шматочок щастя!

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009