Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Як підвищити водонепроникність

Значне пылеобразование, що досягає концентрації 15 000 мг/м3 (припустима норма 2 мг/м3), при тривалій роботі може викликати захворювання робітника силікозом. При очищенні корпуса судна дрібний пил попадає в тертьові деталі суднових механізмів і викликає підвищене їхнє зношування.

Дробеструйные апарати відрізняються від піскоструминних видом абразивного матеріалу й трохи більшим тиском повітря. Абразивним матеріалом служить колотий чавунний або сталевий дріб, що викидається на очет поверхность, що, через спеціальне сопло за допомогою стисненого повітря.

Продуктивність цих апаратів не перевищує 8 м2/ч. Через малу продуктивність, складності збору дробу в процесі очищення й значного пылеобразования спосіб очищення на сліпах і в доках не знайшов застосування

Дробеметная очищення засноване на принципі викидання на очет поверхность, що, абразивного матеріалу (колотого дробу) грануляцією 0,8-1,0 мм. Дріб подається самопливом з вирви на лопатки розподільного колеса, що обертається разом з основним лопатковим колесом.

Розподільне колесо закручує потік дробу й викидає через вікно нерухливої коробки. На вильоті з вікна коробки розподільного колеса дріб підхоплюється робочими лопатками основного колеса, які укріплені між його двома дисками, стягнутими розпірними болтами.

Під дією відцентрової сили дріб сковзає по робочих лопатках колеса від центра до периферії, викидається у вигляді віяла зі швидкістю 70 м/ч і, ударяючись об очет поверхность, щоМ, видаляє з її окалину й іржу. Для очищення корпусів судів на сліпах із твердими покриттями створені днищевые й бортові установки. Днищевая являє собою самохідний агрегат. Візок установки складається зі звареної рами на чотирьох колесах з обрезиненными.

На візку змонтована платформа з усіма вузлами установки. Основним вузлом є дробеметный апарат моделі 393М, установлений у звареній конструкції, що з'єднує видатковий бункер із дробом і камеру очищення. Верхня частина камери очищення постачена ущільнюючим пристроєм з декількох рядів капронових щіток і гумових смуг, що підтискається до днища корпуса судна.

Камера очищення з'єднана з пиловловлювачем, у якому застосований пилосос ЗИЛ-900. Для видалення пилу з очищеної поверхні служить радіальна капронова щітка, що приводиться в обертання від електродвигуна. Очищення здійснюється в такий спосіб: сухий, просіяний дріб завантажують у видатковий бункер через горловину. Установку переміщають до об'єкта очищення й підключають до электро-колонке.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

приобрести эцп
vr квест львов
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009