Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Як підвищити водонепроникність
Для захисту металевих поверхонь із невеликим шаром іржі в останні роки застосовують різні покриття без попереднього видалення продуктів корозії.

Їх можна розбити на три групи: покриття, що просочують, складені на основі алкидных і фенольних смол, натуральної оліфи й ін. Просочення забезпечує ущільнення й підвищують водонепроникність продуктів корозії, що грають у цьому випадку роль пігментів; стабілізуючі лакофарбові матеріали, захисна дія яких

Особливо на перетворенні різних гідроокисів і окисів заліза в гематит Fe203 і магнетит Fe304, тобто спрямовано на стабілізацію іржі (створення важко розчинних солей); перетворювачі іржі, що перетворюють продукти корозії в нешкідливий або навіть захисний шар, на який можна наносити лакофарбові покриття.

Більшість перетворювачів містять ортофосфорну кислоту, інгібітори, що перешкоджають травленню металу, що знежирюють і змочують речовини. Такі покриття рекомендуються для підводної частини корпуса судна, що має товщину плівки корозійного шару 150-200 напівтемний. Тому що на річкових судах товщина шару іржі досягає 2-3 мм, ці покриття не знайшли широкого застосування. Гідроабразивні способи очищення.

Гідравлічний спосіб забезпечує очищення поверхні металу впливом струн. Води високого тиску (500-1000 кгс/див2), створюваного спеціальним насосом. Даний спосіб, призначений в основному для очищення зовнішньої поверхні підводної частини корпусів судів від обростання й неміцного шару захисних покриттів, не знайшов ще поширення в OTeqecTBeHHOM судноремонтному виробництві.

Застосування його для очищення судів внутрішнього плавання пов'язане з рішенням ряду складних проблем, до яких ставляться: видалення значної маси води, що відробила, зі сліпів, не обладнаних спеціальними стічними системами; негайне пассивирование очищеної поверхні обшивання через неекономічність введення пассиватора в робочу воду.

Витрата якої протягом години становить 12-16 т; труднощі видалення міцної прокатної окалини з поверхні обшивання; небезпека при використанні високого тиску й відсутність надійних шлангів. Гідроабразивний спосіб очищення може бути здійснений при використанні гідроабразивної суміші високого й низького тиску.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

продажа угля с доставкой в Новосибирске

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009