Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Зношування конструкцій корпуса

Крапкова корозія являє собою початковий процес виразкової корозії, розташовується на окремих ділянках поверхні металу у вигляді крапок діаметром 0,2-1,0 мм; межкристаллитная корозія - руйнування на границях між кристалами металу. Корозія йде в глиб металу, посуваючись по межкристаллитным границях. Цей вид корозії викликає різке зниження механічних властивостей металу. Виходячи з фізико-хімічного характеру, корозійні процеси ділять на 2 типи: хімічну корозію й електрохімічну

Хімічна корозія - результат хімічної взаємодії металу з тими або іншими агентами зовнішнього середовища без виникнення електричного струму; вона спостерігається при дії на метали сухих газів і рідких не електролітів. Прикладом хімічної корозії можуть служити поверхневі руйнування топкових просторів казанів при спалюванні палива зі значним змістом сірки

Електрохімічна корозія - це процес руйнування металу, що супроводжується протіканням електричного струму від однієї частини металу до іншої; вона спостерігається при дії на метал електролітів (водяних розчинів солей, кислот і лугів). Корозійні явища, що виникають від зіткнення металів з розчинами, що проводять електричний струм, викликані іонізацією металу на анодних областях. Більшість металевих конструкцій стикається з електролітами, що мають властивість проводити електричний струм.

Зіткнення металу з електролітами може відбуватися при безпосереднім зануренні металу в розчин електролітів і при зберіганні його в атмосферних умовах. Тому електрохімічну корозію розділяють на два види: корозію при зануренні металу в рідину й корозію в рідких плівках, тобто атмосферну корозію.

У результаті конденсації пар води, що перебувають в атмосфері, на поверхні будь-якого металу утвориться тонка плівка води, товщина якої може бути досить незначна, часом не видима неозброєним оком. Тельки в умовах дуже високої вологості на поверхні металу може з'явитися водний шар, видимий неозброєним оком. У плівках води розчиняються гази, що перебувають в атмосфері повітря, і в такий спосіб створюються умови зіткнення металу з електролітом.

Корпуса судів внутрішнього плавання перебувають у прісній і морській воді, багатої різними солями. У цих умовах процес корозії розвивається набагато швидше. Процес електрохімічної корозії значно залежить від структури й стану поверхні металу, а також від розчину електроліту.

Всі технічні метали відрізняються структурною неоднорідністю, атом^-атоми-іон-атоми їхньої поверхні не насичені, мають вільні зв'язки, а отже, можуть насичувати ці зв'язки за рахунок адсорбції. Залежно від стану металевої поверхні різні її ділянки мають неоднакову адсорбційну здатність.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


карандаш для автомобиля
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009