Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Зношування конструкцій корпуса
У період швартовних випробувань навантаження на шпиль створюють за допомогою спеціального нагружателя, виконаного у вигляді гальмового пристрою, або за рахунок роботи гребної установки на задній хід при вибиранні відданого якоря на акваторії заводу.

Необхідні при цьому випробуванні навантаження на шпиль або брашпиль визначають або розрахунковим шляхом, або за даними випробувань якірного пристрою на ходових випробуваннях головного судна. Зміна параметрів електричного струму, що харчує виконавчий двигун, а тим самим і зміна швидкості обертання зірочок і лінійної швидкості руху якірного ланцюга здійснюють із пульта керування.

Навантажують виконавчий двигун брашпиля при вибиранні якірного ланцюга загальмуванням зірочки нагружателя за допомогою колодкових гальм, що приводяться в дію гідромеханічною системою (мультиплікатором). У період випробувань на понтоні нагружателя присутність людей не допускається. Все керування зосереджене на носовій частині випробуваного судна.

Способи нагружения кермових і пристроїв, що підрулюють. Основне завдання при ходових випробуваннях кермового й пристроїв, що підрулює - перевірка їхньої надійності при максимальному навантаженні. Основними характеристиками кермового пристрою є потужність кермового приводу й час перекладки керма. Щоб одержати на швартовних випробуваннях ті ж характеристики, що й при русі судна, необхідно імітувати зміну моменту на баллере за значеннями й знаком.

Це можна виконати: нагружением пера керма при перекладці змінним навантаженням за допомогою спеціального нагружателя; нагружением пера керма при перекладці тиском води, створюваним гребним гвинтом у ходовому режимі. Обсяг і профіль поплавця вибирають згідно кривій зміни моменту на баллере. При перекладках пера керма вантаж, піднімаючись із води, збільшує силу натягу вантажного троса відповідно до цієї кривої. Нагружатель застосуємо тільки для небалансирних рулей.

У другому випадку відповідне навантаження на кермо створює потік, що відкидається гребним гвинтом. Щоб компенсувати відсутність потоку води, викликаного ходом судна, збільшують упор, що розвивається гребним гвинтом. Якщо за умовами акваторії заводу й причальних споруджень збільшення упору небажано, то недовантаження кермового пристрою компенсують штучним збільшенням площі пера керма. Для цієї мети на перо керма ставлять легкосъемные надялинки
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

aebox нас любят люди

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009