Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Деформація елементів корпуса

Якщо одного контуру (або двох смуг) нагрівання недостатньо для випрямлення бухтины, нагрівають другий контур з відстанню від першого на 80-100 мм у напрямку до центра бухтины. Нагрівають смуги безперервним переміщенням пальника по намічених лініях. У процесі нагрівання можуть утворюватися місцеві поглиблення, які усувають проколачиванием із протилежної сторони.

Для посилення ефекту підсадження металу й усунення перегинів ділянки, що випрямляється, у місцях нагрівання слідом за пальником, що переміщається, безупинно проколачивают аркуш легкими ударами молотка по неостиглій смузі нагрівання. Проколачивание припиняють при температурі 500° С, тобто-у момент потемніння нагрітої ділянки металу. Після проколачивания нагріті ділянки ; прохолоджують поливом води або накладенням вологих компресів.

Для усунення місцевих деформацій, що виникли в результаті поздовжньої усадки зварених швів, застосовують нагрівши околошовной зони до температури 200° С. При такому нагріванні в районі зварених швів виникають розтяжні зусилля. Тому що при зварюванні напруги в районі шва вже досягли границі текучості, подальше розтягання цієї зони при нагріванні приводить до пластичного деформування металу.

У свою чергу це викликає зменшення стискаючих напруг між звареними швами в пластині, що втратила стійкість, і, отже, приводить до її розпрямлення. Смуги нагрівання розташовують на відстані 5Е-75 мм від звареного шва. Для виправлення обшивання товщиною 3-5 мм (надбудови корпуса), що має бухтины зі стрілкою прогину до 25 мм, застосовують "штрихові" нагревы без наступного механічного впливу.

Нагрівають окремими штрихами довжиною близько 120 мм і шириною 15 мм, і швидкість руху пальника підбирають таким чином, щоб нагрівається участок, що, ледь виділявся на поверхні обшивання. У нагрітій крапці метал тільки на мить здобуває ясно-червоний колір, що відповідає температурі 850°С; середня температура по товщині аркуша не перевищує 480° С.

Виправлення наплавленням валиків найбільш ефективні із всіх способів гарячого виправлення без додатка механічних зусиль. Однак у цьому випадку необхідно накладати велику кількість валиків, що зв'язано зі значними витратами часу й електродного матеріалу; крім того, що випрямляється конструкція утяжеляется й погіршується її зовнішній вигляд
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


недорогой хостинг
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009