Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Деформація елементів корпуса

Для створення більше різкого перепаду температур по периметрі нагрітої ділянки застосовують повітряне або водяне охолодження. Другий спосіб передбачає нагрівши як більших площ, так і малих ділянок. Механічні зусилля створюють ударами кувалди, за допомогою домкратів, приварних упорів і т.д. Для виправлення корпусних конструкцій, що мають відносно невеликі ділянки деформацій, застосовують різні види місцевих нагревов: плямами, смугами, наплавленням валиків і ін.

Виправлення нагріванням плям Температура плями повинна бути досить високої, щоб викликати підсадження металу, але при цьому вона не повинна приводити до перегріву металу, супроводжуваного ростом зерна. Даній вимозі задовольняє температура близько 800° С, обумовлена візуально по вишнево-червоному кольорі. Розміри плями повинні бути такими, щоб забезпечувалася стійкість нагрітої зони.

Спочатку прогрівають центральна пляма, потім плями, розташовані по трикутнику. Якщо виявляється, що при охолодженні цих плям не досягнуть бажаний результат, продовжують нагрівати плями по другому трикутнику. Розігрів плям повинен бути швидким і різко обмеженим по площі, тому застосовують потужні джерела тепла, такі, як полум'я ацетиленокислородной пальника.

Для підвищення ефективності виправлення після нагрівання плям до граничної температури роблять проколачивание легенями ударами киянки спочатку навколо нагрітої плями з боку опуклої частини бухтины, а потім у центральній зоні нагрівання. Якщо на аркуші є трохи бухтин, розташованих поруч, їх правлять через одну, тому що при цьому проміжні бухтины зменшуються або зовсім випрямлюються.

Виправлення нагріванням смуг виконують послідовним нагріванням спочатку двох смуг, і якщо цього недостатньо, нагрівають ще 2-3 смуги. Щоб уникнути появи складок при нагріванні смуг і для підвищення продуктивності виправлення можна застосувати місцеве нагрівання смугами шириною 20-25 мм, що мають S-Образну-Форму.

Найбільш ефективне нагрівання смугами, паралельними контуру бухтины з наступним проколачиванием нагрітих смуг. Смуги нагрівання на бухтинах сферичної або овальної форми розташовують паралельно їхнім границям, а на бухтинах циліндричної форми - паралельно їх утворюючої. Бухтины овальної форми з відношенням осей 3:1 можна розглядати як циліндричні.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


Мебель для дома от магазина Кремез
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009