Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Деформація елементів корпуса
Розміри деформацій елементів корпуса бувають різними, можуть поширюватися на значні ділянки обшивання й мати більші стрілки прогину, злами й надриви. Усунути подібні деформації можна вирізкою ушкоджених ділянок і заміною їх новими.

Питання про заміну ушкодженого обшивання й набору вирішують у кожному конкретному випадку виходячи з технічних можливостей даного підприємства й економічної доцільності, тобто із зіставлення витрат на виправлення з витратами на виготовлення замінних елементів з нового матеріалу.

способи, Що Застосовуються в цей час, виправлення можна виділити в три основні групи: виправлення в холодному стані; виправлення в нагрітому стані; виправлення спільною дією місцевих нагревов і поперечного зосередженого зусилля ( термо-силовий спосіб).

У цеху вирізані з корпуса деформовані ділянки при відділеному від обшивання наборі можна правити: на вальцях або під пресом - окремі аркуші; розтяганням, зворотним выгибом, на профилегибочных верстатах або вальцях - профільний метал; прокаткою - зварені листові конструкції. Всі зазначені способи виправлення й застосовуване при цьому встаткування описані в першій частині даного підручника.

Холодне виправлення корпусних конструкцій на сліпі, тобто в замкнутих контурах, практично виключається. Зараз найпоширеніші гарячі способи виправлення: термічний, що не супроводжується механічним впливом, і термічний спосіб при одночасному механічному впливі. При першому способі виправлення виникають нові залишкові деформації за рахунок підсадження металу на невеликі по розмірі вм'ятинах.

При нагріванні деформованої ділянки збільшується обсяг металу. Протидія холодного металу розширенню викликає в нагрітому металі напруги стиску. Коли ці напруги досягають межі плинності, відбувається пластична деформація металу - підсадження. У міру охолодження нагрітої ділянки в ньому виникають напруги розтягання, що приводять до розпрямлення деформованої ділянки обшивання.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

бесплатная юридическая консультация по семейному праву.

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009